10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn geen fan. Het personeel aan de balie doet wel haar best. Maar de kamers zijn vrij klein, onderhoud niet optimaal: wc trok slecht door, erg miezerig straaltje water uit de douche. Kamers waren wel redelijk schoon. Wij zaten aan de stationskant, met dubbele ramen tegen geluidsoverlast van station. Prima, maar daardoor wordt t warm op de kamer (er is geen airco). Bed is vrij smal. Kamer, vooral badkamer is klein. Op verdieping 6, vlakbij de liften klinkt er vrij heftig geluid van, ik denk, de ventilatiemachine. Snachts begon bij ons, maar ook bij vrienden, de verwarming hard te tikken, en dat ging niet over door open of dicht te zetten. Ontbijt was niet ok, te weinig vers. Koffie echt slecht. Instant koffie. Met chloorsmaak.
Beter in station bij Costa ontbijten.
De ligging is prima, dichtbij het centrum
Al met al,als je niet teveel betaalt, is t acceptabel. Maar vrolijk werden wij er niet van.

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Daniel H, Voorkant van de Huis Supervisor van The Liner Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2017

Het spijt me te horen over de problemen tijdens uw recente verblijf bij ons. Ik heb uw opmerkingen overgegeven aan ons onderhoud om na te kijken. Ik spreek rechtstreeks met de afdelingshoofden over alle problemen die u ondervonden tijdens uw verblijf bij ons.

Laat het me u verzekeren dat dit niet de gebruikelijke standaard van The Liner Hotel is en ik hoop heel erg dat dit je niet afdoet van de toekomst bij ons te blijven.

Vriendelijke groeten,
Daniel Healey
Voorkant van de Huis Supervisor

5 maart 2017 beoordeeld

Voor de 2e keer waren wij in dit hotel. De kamers zijn comfortabel, het ontbijtbuffet prima en alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand van het hotel. Lime Street Station is 2 minuten lopen en bezienswaardigheden als St George Hall en het World Museum slechts 5 minuten lopen. Wanneer je naar de Albert Dock loopt, is dat ook maar 15 minuten en bovendien is het een leuke route.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
22 oktober 2015 beoordeeld

Het personeel is allervriendelijkst. Gratis parkeren op 30 meter afstand. Autoverhuur van Europcar ook op 30 meter, maar dan de andere kant op.
Echter, heb je een kamer op de (6e) bovenste verdieping, dan is er veel overlast van de technische installatie op het dak. Gaat dag en nacht door.
De bedden: kunnen naar de kringloop winkel. Waardeloos! Wel weer koffie op de kamer. Drie stoelen per kamer. Het ontbijt: matig, zeer matig! Zelfs voor Engelse begrippen. Taaie toast, steenkoude gekookte eieren, maar drie soorten vleeswaren enz. Kortom, slecht!
De kamerdeuren gaan met een harde klap dicht.
Restaurant de Seven Seas: erg goed. Prima bediening en ook al is het erg druk, je hoeft niet lang te wachten. De Angusburgers zijn top!
De Castawaybar is prima. Grote tv's, verschillende soorten bier en uitstekend personeel.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
LIVERPOOL1234567, Guest Relations Manager van The Liner Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2015

JoopDedemsvaart,

Dank u voor uw beoordeling.

Het spijt me dat uw matras was ongemakkelijk voor je. Ik zal huishouding vragen om te kijken naar dit.

Ik heb doorgegeven je feedback over het ontbijt aan de chef-kok .

Dank u voor uw vriendelijke woorden over het personeel .

Ik kijk ernaar uit u te mogen verwelkomen terug .

Vriendelijke groeten,

Callie Sinnott

16 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kwam binnen en dacht wauw ja dit is een mooi hotel. Werd meteen geholpen en kwam er al snel achter dat de kamers niet zo duur waren. Eenmaal op de kamer bleek dat ik een kamer had met 2 aparte bedden. (Los van elkaar) waarom?? Ik zei dat ik alleen was. En ze vroegen me niet wat voor kamer ik wilde. Maar het ergste aan de kamer was dat nog geen 5 min later mijn buren ingechecked hadden. Ik kon alles horen! Zelfs toen meneer de buurman een scheet liet. Dat maakt overdag niet zo veel uit, maar s' avonds!! Het was alsof ik op zo'n kinderkamer lag waar een tussendeur voor de ouders bij zat. Maar natuurlijk had ik aan de andere kant hetzelfde probleem. Nja ik moet wel toegeven dat de rest helemaal prima was. Fijne bediening in het restaurant. Het eten was niet optimaal dat was ook erg jammer voor die prijs.

Verbleef: augustus 2014, reisde alleen
LIVERPOOL1234567, Director of Sales van The Liner Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2014

Dear Tova B,
Thank you for taking the time to reflect on your recent stay at The Liner Hotel. We are sorry to hear that you was disturbed by your neighbouring guests, I will discuss these comments with our management team. We was pleased to read however that you was helped on arrival by our staff and found the hotel to be of good value. We hope that we can welcome you back to the Liner Hotel on your next trip to Liverpool.
Kind regards,
The Liner Hotels Management Team

18 juli 2014 beoordeeld

Dit hotel geeft waar voor je geld. Heel vriendelijk personeel dat je goed helpt en op alle vragen een antwoord weet. De hotelkamer is goed in orde en heeft alles wat je nodig hebt. Wel vragen lichte slapers best een kamer aan de voorkant want aan de achterkant hoor je de treinen en de omroepstem van het station vrij luid. Dit hotel is een perfecte uitvalsbasis voor de schitterende stad Liverpool te gaan bezoeken.

Kamertip: Kamers aan de voorkant hebben geen last van het station
  • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
LIVERPOOL1234567, Director of Sales van The Liner Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2014

Dear Doro663,
Thank you for kind review and awarding us a 5 star rating. I am pleased you enjoyed your time with us at The Liner Hotel, Thank you for your kind words regarding the staff, I will pass these kind comments on for you. I do hope we can welcome you back to The Liner Hotel on your next visit to Liverpool.
Kind regards,
The Liner Hotels Management Team