Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

Goede ligging vlakbij centrum. Busstation ook om de hoek. Prima te doen Voor en naar de luchthaven toe. Fijn hotel. Lekkere bedden. Ontbijt voldoende. Niet bijzonder maar gewoon Oke. Ideaal voor weekendje Liverpool. Zal hier hier zeker weer heen gaan

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel in liverpool is een wel oke hotel voor een nacht. Zou hier niet dagen in willen slapen. De badkamer is wel heel netjes en schoon. Maar de kamers zien er oud uit en het hele hotel voelt erg stoffig aan. Het ontbijt en dinner in het hotel is goed.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde voor zaken
ChrisHullGM, General Manager van Mercure Liverpool Atlantic Tower Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2017

Beste gast,

We waarderen zeer veel waardering voor uw verblijf in het Mercure Liverpool Atlantic Tower Hotel.

Ik deel uw opmerkingen met ons team. Ik ben er zeker van dat deze feedback als een aanmoediging voor al onze medewerkers zal dienen als we streven ernaar om de kwaliteit van onze diensten voortdurend te verbeteren.

vriendelijke groeten

Chris Hull

Beoordeeld op 18 januari 2017

Een prima hotel waar we met bijna 100 gasten uit Venlo deelnamen aan een Venloos Beatles collectief ,Cavernclub tour. Geweldig hotel prima ontbijt, uitzicht op de Mersey. Centrum echt op loopafstand evenals de Dock-side waar je 's-avonds heerlijk kunt uitgaan.

Datum van verblijf: oktober 2016
ChrisHullGM, General Manager van Mercure Liverpool Atlantic Tower Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2017

Beste gast,

We hebben erg veel waardering voor uw opmerkingen met betrekking tot uw verblijf in het Mercure Liverpool Atlantic Tower Hotel.

Het is altijd een plezier om positieve feedback te ontvangen. Ik zal uw opmerkingen te delen met ons team. Ik ben ervan overtuigd dat deze feedback zal dienen als een aanmoediging om al onze medewerkers als we streven naar continue verbetering van de kwaliteit van onze diensten.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring, en we hopen dat uw volgende bezoek zal zo aangenaam als de vorige.

Regards

Chris Hull

Beoordeeld op 25 april 2016 via mobiele applicatie

Ik ben samen met mijn zoon naar Liverpool FC geweest en we hebben in dit hotel overnacht. Vriendelijke bediening, schone kamer en heerlijk rustig. Nog geen 5 minuten lopen van het centrum, liverpool one en the Albert docks. Foto is uitzicht vanuit hotelkamer.

Datum van verblijf: april 2016
Nikki P, Manager van Mercure Liverpool Atlantic Tower Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2016

Dear Reviewer,

Thank you your comments and I hope you will stay with us again the next time your team play Liverpool.

Kind regards,

Jonathen
Operations Manager

Beoordeeld op 17 oktober 2012

Een matig hotel en een aardig eindje van het centrum vandaan. Warm water was op in de douche, dit duurde 10 minuten eer er wat uit kwam. Ontbijt was goed, typisch Brits natuurlijk. Uitzicht op sommige kamers is erbarmelijk, klopt niet met de site.

Datum van verblijf: september 2012
ABR1, General Manager van Mercure Liverpool Atlantic Tower Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2012

Kjære Nikkos2112,

Takk for oppriktige anmeldelse, og beklager å merke at vi ikke treffer helt spot.
Jeg vil be vår vedlikehold team for å sjekke ut forsinkelser i varmt vann. På grunn av beskaffenheten av bygningen første i morgen kan det ta et par minutter for varmt vann for å komme gjennom systemet, men vanligvis ikke 10 minutter, så jeg beklager hvis du var i det hele tatt bry.
Utsikten fra rommene er på hele fantastisk. De få rommene vi har overfor som byen er interessant, og jeg beklager at du ikke får et rom som er virkelig representativ for vår posisjon.
Håper din erfaring ikke avskrekke deg fra å returnere.
Med vennlig hilsen,

Alistair Risk