Beoordeeld op 1 december 2016 via mobiele applicatie

Zeer zeker gedateerd in alles... maar wij hadden het best naar ons zin... barretje erbij.. en in het centrum... best ontbijt..koffie thee op de kamers.. half uurtje gratis WiFi ... prijs oke ..wel erg druk met in en uit check en in de matig werkende lift..

Verbleef: november 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 17 oktober 2015

Het hotel verraad aan de buitenkant nog de grandeur van weleer. Van binnen is het echter duidelijk dat er de afgelopen jaren geen onderhoud meer is gepleegd. Het hotel is gewoonweg verwaarloosd. Het begint nu zelfs een beetje ranzig te worden, Alles piept en kraakt, sanitair is verouderd, vloerbedekking ranzig.

De kamers zijn erg eenvoudig. De bedden zijn slecht. Toen ik het hotel bezocht was er geen warm water ivm technische problemen aan de ketel.

Het hotel wordt voornamelijk bezocht door senioren van 75+ die met bussen komen en het hotel als tussenstop bezoeken.

Het ontbijt is echt slecht. Ik ben heel wat gewend maar dit vette en vieze ontbijt slaat echt alles.

Denk bij een bezoek aan Engeland aan de Europese stekers mee te nemen. Deze waren niet verkrijgbaar bij de receptie.

Voordeel van het hotel: het is redelijk centraal gelegen in het centrum van Liverpool.

Personeel kent een gemiddelde klantvriendelijkheid.

Foto's op site laten niet werkelijke beeld zien van hotel. Zijn mooier dan de werkelijkheid.

Mijn kamer had geen airco en was zelfs zonder verwarming in oktober bloedheet. Verschrikkelijk.

betalen moet vooraf! dus je betaald je gehele verblijf bij aankomst en niet bij vertrek. Waarschijnlijk omdat mensen anders na inchecken en zien van de kamers gelijk weg willen (wat ik overigens ook overwogen heb ondanks het feit dat ik al betaald had).

prijs kwaliteit verhouding is hier duidelijk zoek. Prijs van goed hotel en feel en look van budgethotel.

Mijn oordeel: vermijd dit hotel en zoek en meer eigentijds hotel met modernere voorzieningen en meer hygiëne!

Kamertip: minimaal te boeken nivo lijkt mij executive suite
  • Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 augustus 2015

Wij verbleven in een tweepersoonskamer.De kamer was groot en er was duidelijk te zien dat vroeger een hotel van allure was. Nu is het een groot middenklasse hotel waar busladingen mensen worden afgezet.
Wie van kleine intieme hotels houdt en/of hotels met moderne faciliteiten is hier aan het verkeerde adres.
Voor 7,50 pond kon een ontbijtvoucher worden gekocht. Ook het ontbijt was massaal. Groepen vielen aan op de uitgestalde waren. Als je de heb- en vraatzucht van de mensen wil zien is dit een prima zaal.
De centrale ligging was een pre. Ondanks het lawaai van het uitgaanspubliek hebben wij goed geslapen.
Jongeren zal dit hotel niet aanspreken.
Het hotel heeft een facelift nodig.
De gratis wifi werkte uitstekend.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
adelphimanager1, Director of Sales van Adelphi Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2015

Thank you for your comments after staying with us recently. I hope you enjoyed your visit from the Netherlands. Our rooms are very large and I think alluring is a fabulous description, thank you. We do have a lot of coach parties this time of year and I am sorry if they gave the impression of being greedy at breakfast. Our breakfast at £7.50 is great value for money and I am pleased you agree there was a massive choice. I hope we will welcome you to our city and our hotel again in the future.

Beoordeeld op 9 januari 2014

Kamers zijn groot, maar oud. Grote wandelgangen. Zeer mooie ontbijtruimte en bar. We hebben hier verbleven gezien er familiekamers waren. We komen hier niet meer terug. Maar toch moet het vroeger een super hotel geweest zijn, met heel veel kosten ...

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 10 november 2013

Ik was in dit hotel voor een congres in oktober 2013.Het is een oud hotel waar je nog goed de oude glorie ziet die dit hotel zeker had toen het rond 1920 werd gebouwd. De kamers hebben een hoog plafond, zijn ingericht met wat barok meubilair in mooi bordeaux rood en goud combinaties. De bedden zijn comfortabel. De badkamer was bereikbaar via een halletje waar je vanuit de kamer door naar de badkamer loopt. De wastafel heeft helaas aparte kranen voor warm en koud water. Het bad was goed, evanals de douche. Meer dan voldoende kastruimte.
Het personeel was zeer klantvriendelijk, het ontbijt had een redelijk assortiment. De American bar in het hotel is klein, maar met een redelijk aanbod van wijn en vooral bier. Helaas wat weinig ruimte om gezellig te zitten. Rond het hotel veel eethuisjes en pubs/bars wat veel rumoer veroorzaakt tot jiin de late uurtjes.

Kamertip: De meest rustige kamers liggen aan de achterzijde van het hotel. Een kamer op een wat hogere etage ver weg van de lift geeft het meeste kans op een redelijke nachtrust. De kamers met 2 aparte bedden / 2 queenbeds zijn ruimer als met een litsjemaux.
  • Verbleef: oktober 2013, reisde voor zaken