21 oktober 2016 beoordeeld

Modern hotel met goede bedden.
Rapport prijs/kwaliteit zeer OK.
De service bij de receptie+bar (samen) soms een beetje traag.
Restauranten en Albert Dock zijn op loop afstand. Wifi (gratis) is redelijk.

Kamertip: kamer 122 achter de lift is prima.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Antwoord van management:Gereageerd 23 oktober 2016

Dear Gwen K,

Thank you for sharing your review on your stay at Hampton by Hilton Liverpool City Centre.

I am glad to read such good comments about the hotel and its facilities, as well as its location.

We hope we can welcome you back again very soon.

Yours sincerely,

Alberto Grados Martinez

30 januari 2016 beoordeeld

Hotel Hampton by Hilton ligt net buiten het centrum maar bij toeristische hotspot Albert Dock. Het is een goed en degelijk hotel voor een prima prijs. De kamers zijn redelijk groot en de badkamer is netjes. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt in buffetvorm is Engels: veel, vet maar zeer lekker. Kortom: tophotel op toplocatie.
Tip: op twintig meter ligt Baltic Fleet Brew Pub met allerlei vreemde bieren.

• Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
Sarah W, Guest Service Assistant van Hampton by Hilton Liverpool City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2016

Dear Freddie S,

Thank you for taking the time and leaving your comments regarding your recent stay with us at the Hampton by Hilton, Liverpool City centre.

Its great to hear you found the staff helpful and friendly as well as enjoying the breakfast and taking advantage of our amazing location.

Once again thank you for your comments we hope you choose to come back in the near future.

Kind regards,
Sarah Wilson

1 november 2015 beoordeeld

Keurig fris en schoon hotel. Aardig ontvangst bij de receptie. We waren te vroeg maar we konden onze koffers afgeven zodat wij meteen op pad konden gaan. Op steenworp afstand van Albert Dock en shopping area Liverpool ONE.
Ontbijt typisch Engels maar van goede kwaliteit en verse producten.
Schone kamers en ruime en schone badkamer met douche. Een derde bed was een uitgeklapte bedbank wat voor onze zoon van 13 jaar een prima bed bleek.
Een minpunt: Engeland heeft een ander elektriciteitsnet waar wij niet van op de hoogte waren. Als gevolg dat je telefoonoplader niet in het stopcontact past.
Bij de receptie is een adapter te koop voor het bedrag van 10 pond!!
Belachelijk! Service zou zijn om deze aan buitenlandse toeristen te lenen dmv een borg.
De gratis wifi was ok.
Al met al een aanrader, evenals de stad Liverpool!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
Andrew W, Front Office Manager van Hampton by Hilton Liverpool City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2015

Dear Philip Chantal

What a wonderful review,

I am thrilled that we met your expectations and provided services and facilities worthy of your recommendation. We could not agree more that our location is excellent for both business and leisure travellers.

Once again thank you for your great review and we are hoping to welcome you back to our hotel in the near future.

Warmest Regards

Andrew Wren

5 augustus 2014 beoordeeld

Mooie en modern hotel met zeer vriendelijk personeel en goede kamers. Gratis wifi en een goed service. Ontbijt wel erg engels maar voor ieder wat wils. Echte aanrader als je dicht bij alles wilt zitten. Albert Dock op 1 minuut afstand en het centrum op 5 minuten.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
James R, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Liverpool City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2014

Thank you for responding to our questionnaire regarding your recent stay. It is wonderful to read that you thought so highly of our hotel, reflected by the high scores that you have given to us. Our attention to guest satisfaction is something we pride ourselves on at the Hampton by Hilton, Liverpool City Centre . nce again thank you for taking the time to respond to us and we very much look forward to welcoming you back to our hotel very soon

Regards

James Rushton-Woods
Guest Service Manager

27 december 2013 beoordeeld

Goed hotel op een prima locatie om Liverpool te ontdekken. Kamers zijn aangenaam en schoon. Goed ontbijt wat druk bezocht werd. Prachtig uitzicht vanuit onze kamers op de zesde verdieping. Een aanrader.

• Verbleef: december 2013, reisde met vrienden