ibis Liverpool Centre Albert Dock - Liverpool One(Liverpool)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hilton Liverpool City Centre(Liverpool)
  • Roomservice
The Nadler Liverpool(Liverpool)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Mercure Liverpool Atlantic Tower Hotel(Liverpool)(Heel veel waar voor je geld!)
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Hampton by Hilton Liverpool City Centre(Liverpool)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
The Richmond, BW Premier Collection(Liverpool)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
  • Restaurant
Ibis Styles Liverpool Centre Dale Street(Liverpool)(Heel veel waar voor je geld!)
12 oktober 2015 beoordeeld

Dit Novotel is goed uitgerust met prima kamers en gescheiden toilet en douche in kamers. Wifi is prima en kamers zijn schoon. Enige minpuntjes, tapijt in kamers is aan vervanging toe en TV is gedateerd.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
NovotelLiverpoolGM, General Manager van Novotel Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2015

Dear Daniel05071965

Dank u voor het verstrekken van een overzicht van uw recente verblijf hier bij ons. Ik ben blij te horen dat u onze slaapkamers genoten. Bedankt voor de feedback over het tapijt, we zijn momenteel in het proces van het proberen om ze allemaal te vervangen.

We kijken ernaar uit om je weer te zien op uw volgende bezoek aan Liverpool.

Vriendelijke groeten

Matthew Brett

10 augustus 2015 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2015, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
NovotelLiverpoolGM, General Manager van Novotel Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2015

29 december 2013 beoordeeld

• Verbleef: december 2013, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
NovotelLiverpoolGM, General Manager van Novotel Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2014

22 december 2013 beoordeeld

was niet echt tevreden, eerste kamer stonk na overgeef, ik heb geklaagd, ze wilden eerst de kamer weer schoonmaken maar ik heb gevraagd voor een andere kamer en die kreeg ik. temperatuur niet te regelen in de kamers, als je raam open is teveel herrie op straat.kamer van vrienden had erg smalle bedden en wasbakken heel laag, onze bedden waren brede, bedden waren goed.ligging goed, heel centraal, ontbijt duur.wij waren daar een weekend en de kamer was niet schoongemaakt en niet bijgevuld, geen toilet papier en douche gel.

Kamertip: niet aan de voorzijde van het hotel vanwege geluid. vraag hoe breed de bedden zijn, 70cm is te klein.niet dicht bij de lift.
  • Verbleef: december 2013, reisde met vrienden
1 november 2013 beoordeeld

Prima ligging
goed uitgebreid ontbijt en lekker eten
modern en mooi hotel
zwembad fitness en stoombad zijn inbegrepen
de kamer is krap voor een gezin met twee kinderen (maar de kinderen mogen wel gratis mee)
diner was

• Verbleef: oktober 2013, reisde met familie