Beoordeeld op 29 oktober 2017

Het hotel zelf is goed gelegen. De kamer is netjes alleen is de badkamer een beetje verouderd. Maar alles is aanwezig. Het ontbijt is kan typisch Engels maar ook gezond ontbijt is er te verkrijgen.
Wij hebben er ook 1 keer s'avonds gegeten en dat ook daar niet op aan te merken.
Wat wel opviel is dat de ramen blijkbaar al een jaar niet gepoetst zijn en dat het glas zeker niet het beste is, wij sliepen op de eerste verdieping en alles wat buiten te horen was leek net of de raam openstond.
Ook alle zatlappen die s'nachts de straat op stelten zetten is hoorbaar tot in de kamer.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

Schoon hotel, goed ontbijt maar erg gehorig. De bedden zijn oké, kussens wel aan de harde kant.

Verder erg netjes vriendelijk personeel en echt op een geweldig goede plek! Lopends is alles goed te bereiken!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 16 november 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel aan de rand van het centrum van liverpool, goed ontbijten met slappe koffie. Restaurant kaart xiet er beter uit dan hij waarmaakt aan smaak op je bord, koffie bar in hotel tesamen met reguliere bar, guinnes op de tap (is pluspunt)
Goede bedden met nette badkamer
Reuzenrad voor het hotel

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 oktober 2016

heel handig, tussen congressessies even koffie op de kamer. uitgebreid ontbijt. kraakproper. behulpzame receptie. Alleen geen adaptor voor in de stekker te krijgen. lekkere 'pork belly' in het restaurant. niet goedkoop, maar we de prijs hier.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 augustus 2016

Ruime kamer, alles erop en eraan. Perfect! Vriendelijke bediening.Eten was zeer lekker.
Alles dichtbij. Voor ieder wat en zeker de moeite waard voor de Beatlesfans.
Shoppen, boottochten, cruises,the cavern,

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde alleen
poole73, Manager van Jurys Inn Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2016

Beste gast,
Dank u voor de tijd neemt om uw commentaar over uw recente verblijf in het Jurys Inn Liverpool op te nemen. Ik ben erg blij dat u uw verblijf genoten van bij ons hier in het hotel.
Onze gast feedback is zeer belangrijk voor de werking van ons hotel en biedt ons de mogelijkheid van herziening en verbetering van de faciliteiten van het hotel en service.

Ik hoop dat ik het genoegen in verwelkomen u terug naar het hotel in de niet al te verre toekomst.
Vriendelijke groeten

Kieran Poole