“Lekkere Franse brasserie”
Beoordeling van Cote Brasserie - Canterbury

Cote Brasserie - Canterbury
Geclassificeerd als nr. 38 van 391 Restaurants in Canterbury
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is denk ik een restaurant van een keten, maar wel top!
Vriendelijke bediening, schoon, en redelijke prijzen.
We hadden een twee gangen menu van 15,95 pond
Vooraf oa de mosselen, super lekker,
Grotin kaas met sla ook lekker evenals de uiensoep.
Hoofdgerecht oa de halve kip, super mals en smakelijk, ribeye ook heel goed en mals, prima frites erbij.
Fijn buitenterras en binnen ook gezellig.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met vriendelijke, attente bediening met een mooi terras in de winkelbuurt van Canterbury. Heb een salade geitenkaas genomen met warm gemaakte korst met zachte kaas van binnen heerlijk contrasterend met stukjes appel, walnoot, groene sla en dressing. Ook de sirloin was lekker sappig en zenig. De kip van mijn vrouw had een krokante buitenlaag en was van binnen mals. Goed gedaan.

13 november 2017 beoordeeld

Toevallig gepasseerd. Côte zag er zodanig gezellig uit dat we daar een aperitiefje gedronken hebben. Buiten, verwarmd terras. Gezellige drukte. Voortreffelijke bediening. Gratis water. Op straat speelde een bandje mooie muziek. Vlak voor onze neus. We konden het niet beter treffen.

15 augustus 2017 beoordeeld

Prima verzorgd ontbijt, veel keuze en heel vriendelijke bediening. De zaak is aangenaam ingericht als een Franse bistro.

30 juli 2017 beoordeeld

Gewoon voor een kopje koffie.
Al wel eens een eerder bij Cote geweest maar dan u in Canterbury.
Iedere keer weer dezelfde kwaliteit en service.
Water op tafel ook al vraag je er niet om.

Reizigers die Cote Brasserie - Canterbury bekeken, bekeken ook

In Cote Brasserie - Canterbury geweest? Deel je ervaringen!