“Geen aanrader”

Keukens: Marokkaans, Spaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vuil, kleverige tafels en de gerechten waren helemaal geen representatie van wat de Arabische keuken te bieden heeft.

6 januari 2018 beoordeeld

We hadden geboekt om 20:30. Het duurde vrij lang voor het eten kwam. Toen we klaar waren voor dessert was de kok al naar huis. De mangager deed zijn best om nog een ijsje klaar te maken. Er werd een 10tal pond extra op de rekening gezet als complementaire tip. We konden deze weigeren maar ik vond het maar een vreemde bedoeining.

26 september 2017 beoordeeld

Dankzij wat schuifwerk en vriendelijk onthaal toch nog de dag zelf kunnen reserveren voor 10 personen. Enkele schotels en een tafel vol tapas besteld, allemaal om vingers en duimen van af te likken. Mediterraanse, Marokkaanse en Midden-Oosterse invloeden in verrassende combinaties, met vooraf een verrassende cocktail en bij het eten heel lekkere wijn - dat alles in een gezellige interieur en met heel vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag heerlijk relax in dit restaurantje gegeten. We namen een mixschotel voor 2 personen voor 15 pond. Was echt heel lekker. Biertje en sangria erbij. En een grote fles water en extra brood. Totale rekening 30 euro.
Bediening van de 2 meiden was super goed.

3 juli 2012 beoordeeld

De kwaliteit van het eten was zeer goed en smaakvol, gezellige sfeer en vriendelijke bediening.
Een echte aanrader.

• Sfeer

Reizigers die Cafe Mauresque bekeken, bekeken ook

In Cafe Mauresque geweest? Deel je ervaringen!