30 januari 2018 beoordeeld

Heel sfeervol hotel met vriendelijk personeel. Mooie ruime kamer, schoon en een goed bed. Op loopafstand van het centrum van Canterbury. Zeer goede kwaliteit/prijsverhouding. Gratis parkeergelegenheid.

• Verbleef: januari 2018, reisde alleen
abbotsgm, Manager van Best Western Abbots Barton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2018

Thank you for your review.

I was pleased to read you enjoyed your recent stay with us, and you found your room to be spacious, clean and comfortable.

Thank you for mentioning my team and pleased you found them all friendly.

We hope to welcome you back again.

20 december 2017 beoordeeld

Heel mooi hotel, van buiten een mooi oude uitstraling en van binnen van alle gemakken voorzien. mooie ruime en nette kamer, fijne badkamer. goeie lekkere bedden. lekker uitgebreid ontbijt sochtends en goede service.

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
abbotsgm, Manager van Best Western Abbots Barton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 december 2017

Thank you for your review.

Delighted you enjoyed your stay with us and that everything was to your liking.

We hope to welcome you back again soon.

16 november 2017 beoordeeld

Reeds eerder in dit hotel verbleven. Klassiek en een beetje antiek maar wel sfeervol en van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt, zeer uitgebreid. Ligging is uitstekend t.o.v. het centrum, loopafstand.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
abbotsgm, Manager van Best Western Abbots Barton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2017

Thank you for your review.

I am pleased to read you enjoyed your return visit to us and that you enjoyed our breakfast offerings.

We look forward to welcome you back again soon.

3 oktober 2017 beoordeeld

Prima hotel, prachtig gelegen in Kent, dicht bij de Tunnel en prima uitvalsbasis voor zowel zakelijk als privé. Aanrader als je van echt Engels houdt. Wel ruim van te voren boeken omdat het hotel erg gewild is.

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western GB
abbotsgm, Manager van Best Western Abbots Barton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2017

Thank you for your review.

Delighted you enjoyed your stay with us and that we were the perfect base for your visit to Canterbury.

We hope to welcome you back again.

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We logeerden er vorige week, 5 nachten en waren heel tevreden. Mooie en nette kamer met bubbelbad. Het personeel was uiterst beleefd en vriendelijk. S'morgens een uitgebreid ontbijt, s'avonds kon je er lekker dineren. Te voet zo'n 15 ' stappen naar Canterbury centrum.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner

Thank you for your review.

I'm delighted to read you enjoyed your stay with us and that everything was to your liking.

We look forward to welcoming you back again.