“Perfect eten!”

Keukens: Mediterraan, Pizzeria
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
21 augustus 2017 beoordeeld

Wij waren twee dagen in Canterbury en zijn de eerste dag in dit restaurant beland. Dit was zo goed bevallen dat we er de tweede dag weer geweest zijn. Top!

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk eten, redelijke bediening, redelijke prijs. Niet meer dan drie sterren, dus.

Carpaccio was o.k. Pizza erna was redelijk, beetje zwart aan de randjes, koude kaas, sla en tomaatjes erop. Caffè latte als toetje was eigenlijk een cappuccino, geserveerd niet in een hoog glas, maar in een kopje.

Niets bijzonders, maar gewoon wel o.k.

29 juli 2017 beoordeeld

We zijn hier gaan zitten omdat het terras rond 7 uur 's avonds mooi in de zon ligt. Goede kaart met afwijkende gerechten die goed worden bereid. Zeker een plek om nog een keer naar toe te gaan.

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag in Canterbury aangekomen en terwijl we van de parkeerplaats naar het centrum liepen al langs Cafe du Soleil gekomen. S'avonds besloten hier te gaan eten en het was tip top in orde!

De kaart is zeer uitgebreid, veel variatie in het aanbod en ook voor kinderen genoeg te kiezen. De porties zijn goed en het eten is van goede kwaliteit, dit geld ook voor de kids.

Het personeel is zeer vriendelijk en beleefd.

Wat mij wel op viel is dat de muziek net wat aan de harde kant stond.

Parkeren kan voor de deur of net een stukje eerder bij de molen.

Eet smakelijk!

11 augustus 2016 beoordeeld

In de zomer lekker buiten kunnen zitten aan het kanaal. Binnen is het ook heel goed toeven. Heel vriendelijke bediening. Fantastisch eten.

Reizigers die Cafe du Soleil bekeken, bekeken ook

In Cafe du Soleil geweest? Deel je ervaringen!