Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.370)
Beoordelingen filteren
1.370 resultaten
Waardering van reizigers
388
569
235
98
80
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
388
569
235
98
80
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.370 beoordelingen
Beoordeeld op 31 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit is een prima hotel als je een bezoek brengt aan Canterbury. Pal naast de stadspoort, binnen 5/10 minuten lopen ben je bij De cathedraal.
Het hotel oogt hip en modern, en de kamers zijn goed, maar vooral de gangen zijn aan renovatie toe, tapijt en schilderwerk!
Bed is redelijk. Alles is schoon. Douche prima.
Het is een oud gebouw dus af en toe moet je trapjes nemen en bukken in verband met lage plafonds.
Gordijn ging niet helemaal dicht.
Het zou het management aan te bevelen zijn om reisstekkers te verstrekken aan iedereen die niet uit Engeland komt, of ze anders bij de receptie te verkopen.
Ontbijt niet overdreven, echt Engels met worst en bonen. Keiharde boter, hotel personeel: het is een kleine moeite de boter een half uur eerder uit de koeling te halen! Een erg kleine maar hardnekkige ergernis!
Koffie in dit hotel niet aan te raden.
Verder prima.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank RT524
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel heeft mooie ruime kamers met een extra zithoek. Perfect gelegen ten opzichte van het centrum van Canterbury. Gratis parking, lekker ontbijt en vriendelijk en hulpvaardig personeel. Kortom echt een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met vrienden
1  Bedank Mark S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 december 2017

Wij hebben in maart een kamer geboekt voor verblijf op 2 december en bevestiging ontvangen. Nadien gegarandeerd met onze creditcard details. Toch was er geen kamer beschikbaar bij aankomst. Onze dochter had voor haar gezin een familiekamer besteld voor dezelfde datum en zij hebben gewoon onze reservatie voor een tweepersoonskamer geannuleerd wegens dezelfde naam en dit zonder enige verwittiging. Na veel aandringen en argumenteren hebben zij ons een kamer geboekt in een zogezegd zeer goed ander hotel (Victoria)maar wel al verder van het centrum verwijderd. Wij waren verontwaardigd toen wij daar aankwamen en de kamer zagen. Met moeite konden wij ons bewegen op deze kamer en ook de badkamer was minuscuul.

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Service
Bedank Rita A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Falstaff_Canterbury, Guest Relations Manager van The Falstaff in Canterbury, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2017
Google-vertaling

Dear ‘Rita A’

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re very sorry that your room was mistakenly cancelled. We understand our staff found you alternative accommodation in another nearby hotel as we were fully booked on the day of your arrival. We’re very sorry to hear that the room in the other hotel fell short of expectations. We have spoken with your party organizer and we are looking forward to welcoming your party again next year when we’re sure your experience will be a very different one.

With best wishes
The Falstaff in Canterbury

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 oktober 2017

We werden ontvangen door het enorm vriendelijk personeel, die ons zelfs helemaal naar onze kamer bracht. We hadden een super grote zolderkamer in het bijgebouw, met een zeer mooie badkamer. We hebben helaas geen gebruik gemaakt van de bar (modern, heel veel keuze) en de vele zitjes, maar het zag er wel heel sfeervol en gezellig uit. Het ontbijtbuffet was ook perfect verzorgt.
Het hotel ligt op een paar stappen van het centrum en heeft ook een zeer grote eigen parkeerplaats. Kortom, de perfecte plek om Canterbury te ontdekken.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank SchildpadjeNL
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Falstaff_Canterbury, Guest Relations Manager van The Falstaff in Canterbury, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2017
Google-vertaling

Dear 'SchildpadjeNL'

We were thrilled to read your kind feedback, thank you! We hope you'll come and see us again next time you're in Canterbury!

With best wishes
The Falstaff in Canterbury

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 september 2017 via mobiele applicatie

De locatie is super, je staat zo in t centrum van Canterbury, het hotel ziet er knus uit en je kunt gratis parkeren achter het hotel. We kregen wel eerst een verouderde kamer toegewezen waar de schilderijen al van de muur waren gehaald, vliegen op de kamer en n tapijt met vlekken, na er over geklaagd te hebben bij de receptie kregen we een gerenoveerde kamer, kleiner maar wel schoon en mooi

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Charlotte-tijssen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken