31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een prima hotel als je een bezoek brengt aan Canterbury. Pal naast de stadspoort, binnen 5/10 minuten lopen ben je bij De cathedraal.
Het hotel oogt hip en modern, en de kamers zijn goed, maar vooral de gangen zijn aan renovatie toe, tapijt en schilderwerk!
Bed is redelijk. Alles is schoon. Douche prima.
Het is een oud gebouw dus af en toe moet je trapjes nemen en bukken in verband met lage plafonds.
Gordijn ging niet helemaal dicht.
Het zou het management aan te bevelen zijn om reisstekkers te verstrekken aan iedereen die niet uit Engeland komt, of ze anders bij de receptie te verkopen.
Ontbijt niet overdreven, echt Engels met worst en bonen. Keiharde boter, hotel personeel: het is een kleine moeite de boter een half uur eerder uit de koeling te halen! Een erg kleine maar hardnekkige ergernis!
Koffie in dit hotel niet aan te raden.
Verder prima.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft mooie ruime kamers met een extra zithoek. Perfect gelegen ten opzichte van het centrum van Canterbury. Gratis parking, lekker ontbijt en vriendelijk en hulpvaardig personeel. Kortom echt een aanrader!

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
4 december 2017 beoordeeld

Wij hebben in maart een kamer geboekt voor verblijf op 2 december en bevestiging ontvangen. Nadien gegarandeerd met onze creditcard details. Toch was er geen kamer beschikbaar bij aankomst. Onze dochter had voor haar gezin een familiekamer besteld voor dezelfde datum en zij hebben gewoon onze reservatie voor een tweepersoonskamer geannuleerd wegens dezelfde naam en dit zonder enige verwittiging. Na veel aandringen en argumenteren hebben zij ons een kamer geboekt in een zogezegd zeer goed ander hotel (Victoria)maar wel al verder van het centrum verwijderd. Wij waren verontwaardigd toen wij daar aankwamen en de kamer zagen. Met moeite konden wij ons bewegen op deze kamer en ook de badkamer was minuscuul.

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
Falstaff_Canterbury, Guest Relations Manager van The Falstaff in Canterbury, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 december 2017

Dear ‘Rita A’

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re very sorry that your room was mistakenly cancelled. We understand our staff found you alternative accommodation in another nearby hotel as we were fully booked on the day of your arrival. We’re very sorry to hear that the room in the other hotel fell short of expectations. We have spoken with your party organizer and we are looking forward to welcoming your party again next year when we’re sure your experience will be a very different one.

With best wishes
The Falstaff in Canterbury

31 oktober 2017 beoordeeld

We werden ontvangen door het enorm vriendelijk personeel, die ons zelfs helemaal naar onze kamer bracht. We hadden een super grote zolderkamer in het bijgebouw, met een zeer mooie badkamer. We hebben helaas geen gebruik gemaakt van de bar (modern, heel veel keuze) en de vele zitjes, maar het zag er wel heel sfeervol en gezellig uit. Het ontbijtbuffet was ook perfect verzorgt.
Het hotel ligt op een paar stappen van het centrum en heeft ook een zeer grote eigen parkeerplaats. Kortom, de perfecte plek om Canterbury te ontdekken.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Falstaff_Canterbury, Guest Relations Manager van The Falstaff in Canterbury, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2017

Dear 'SchildpadjeNL'

We were thrilled to read your kind feedback, thank you! We hope you'll come and see us again next time you're in Canterbury!

With best wishes
The Falstaff in Canterbury

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is super, je staat zo in t centrum van Canterbury, het hotel ziet er knus uit en je kunt gratis parkeren achter het hotel. We kregen wel eerst een verouderde kamer toegewezen waar de schilderijen al van de muur waren gehaald, vliegen op de kamer en n tapijt met vlekken, na er over geklaagd te hebben bij de receptie kregen we een gerenoveerde kamer, kleiner maar wel schoon en mooi

Verbleef: september 2017, reisde met een partner