“Lekker traditioneel gegeten”

Geclassificeerd als nr. 28 van 377 Restaurants in Canterbury
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een zeer redelijke prijs typisch Britse gerechten gegeten: een zeer lekkere pie en een roasted meat gerecht. Het interieur is erg origineel en"cosy". Aangename avond.

Schrijf een beoordeling

24 augustus 2017 beoordeeld

Wie houdt van wat geschiedenis, zal zich hier thuis voelen in dit medieval restaurantje. We hebben lekker gegeten op het terras buiten langs het water. Wel zijn we toen het duister werd naar binnen verhuisd toen er tussen de druiventakken boven ons veel spinnen uitkwamen. Vriendelijke bediening.

1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een intiem restaurant (mind your head) met een schitterende uitstraling, gelegen aan het water ( we hebben heerlijk buiten gezeten), een zeer vriendelijke bediening en een echte Engelse kaart. We waren hier voor de tweede keer en opnieuw namen we de ale&beef pie en de fish&chips. Overheerlijk, om de vingers bij af te likken. We komen er graag (en zeker) nog eens terug want Canterbury heeft ons hart gestolen.

21 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week met mijn vrouw ons 3jarig jubileum gevierd in dit restaurant. We komen al jaren in Canterbury maar The Old Weavers is toch wel hét restaurant van de stad. Zeer karakteristiek en een prachtige ligging. Het personeel legt je ontzettend in de watten. Ook als lunch in de zomer erg gezellig. Aanrader!

7 januari 2017 beoordeeld

Geweldig oud pand aan water midden in Canterbury. Leuke plek voor snack en borrel hoewel je er ook kan dineren. Aardige bediening. Alles ademt Old Style zoals het hoort dus zeker moeite waard. Diner leek ons niet veel bijzonders dus alleen snack en ale

Reizigers die The Old Weavers Restaurant bekeken, bekeken ook

In The Old Weavers Restaurant geweest? Deel je ervaringen!