“leuk diner”
Beoordeling van Pinocchio's

Pinocchio's
Geclassificeerd als nr. 5 van 380 Restaurants in Canterbury
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
2 mei 2017 beoordeeld

mals lamvlees met een heerlijke saus, en als dessert een special : sabayon. goede prijs kwaliteit verhouding , zeer vriendelijke mensen.

26 november 2016 beoordeeld

-Een (h)eerlijke en licht verteerbare keuken met zeer pure smaken.
-Wij kozen onze voorgerechtjes en hoofdschotel uit het suggestiemenu, hetgeen een excellentie keuze bleek.
-Bijzonder warme ontvangst en bediening door de gastvrouw en -heer.
-Een absolute aanrader! Bij een volgend bezoekje aan Canterbury komen WIJ hier alvast weer !

18 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten, in dit leuke, echt Italiaanse restaurant. Ook onze kinderen vonden het geweldig. Services was ook heel vriendelijk. Zeker een aanrader!

29 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen hier langs en werden, terwijl ze eigenlijk net wilde sluiten, getrakteerd op een heerlijke lunch. Een echte authentieke Italiaan met echte Italianen..

18 november 2014 beoordeeld

Wij hebben hier gegeten voor lunch. We bestelden het 2 gangen lunch menu. We hadden een pizza die echt heerlijk was met alleen maar verse producten, maar het dessert was echt de beste tiramisu die we ooit hebben gegeten! dit restaurant is echt een aanrader!

Reizigers die Pinocchio's bekeken, bekeken ook

In Pinocchio's geweest? Deel je ervaringen!