“Lekker en knus”

Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Dessert in Canterbury
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Reserveringen, Afhalen
9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Afternoon tea, shared plate en Bentley besteld, de laatste speciaal voor kinderen. Niet goedkoop maar lekker, vers en echt genoeg. Knusse gelegenheid waar je ook heerlijke losse thee kan kopen.

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Scones zijn hier op hun best. Lekker warm met jam en cream. De bediening is uiterst vriendelijk en het pand heeft geen rechte kant. Het lijkt of alles er scheef staat, wat ook zo is. Gezellig en lekker !

30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt Engels interieur, met bijbehorende Engelse sfeer. Wij hadden cream tea. Perfecte scones, heerlijk, en ook van groot formaat. Zo groot zelfs dat we ze niet eens op kregen. Maar dat is kennelijk een bekend fenomeen hier, want net zoals wat andere gasten kregen ook wij een papieren zakje om de overgebleven scones mee te nemen. Vriendelijk personeel. Daarnaast heeft deze tearoom ook nog iets speciaals: het is gevestigd in één van de meest haunted houses van Canterbury!

30 juni 2017 beoordeeld

We hebben hier in de middag tea for two gedronken met een overheerlijke scones met cream en jam. Echt een aanrader!! Vaak hebben ze ook een scones van de dag, deze is dan opgelegd met vruchten.

9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je kennismaken met de traditionele Cream Tea? Wacht dan even bij de ingang van Tiny Tim, tot ze je een plaatsje wijzen en kom tot rust. Verse scones, clotted Cream, heerlijk! Maar pas op, boven zit een Spookkamer... is het met je rust gedaan?

Reizigers die Tiny Tim's Tearoom bekeken, bekeken ook

In Tiny Tim's Tearoom geweest? Deel je ervaringen!