“Tea op zijn engels”

Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Dessert in Canterbury
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Reserveringen, Afhalen
30 juni 2017 beoordeeld

We hebben hier in de middag tea for two gedronken met een overheerlijke scones met cream en jam. Echt een aanrader!! Vaak hebben ze ook een scones van de dag, deze is dan opgelegd met vruchten.

Schrijf een beoordeling

9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je kennismaken met de traditionele Cream Tea? Wacht dan even bij de ingang van Tiny Tim, tot ze je een plaatsje wijzen en kom tot rust. Verse scones, clotted Cream, heerlijk! Maar pas op, boven zit een Spookkamer... is het met je rust gedaan?

13 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Even een rustpauze na een middagje shoppen dan moet je zeker deze zaak bezoeken. Een enorme keuze aan allerlei thee soorten op een originele manier gebracht . De ongelooflijk lekkere cakes moet je zeker geproefd hebben.
Typisch Engelse zaak - een must !

12 oktober 2015 beoordeeld

Wat een leuke autenthieke sfeer heeft Tiny Tim. Er werd zelfs live piano gespeeld en ze hebben een mysterieuse kamer waar....... Maar bovenal hebben ze een vlotte, vriendelijke bediening en de lekkerste scones die ik ooit heb gegeten.

17 februari 2015 beoordeeld

Wow, meer dan genoeg op je bord krijgen, zoveel dat we zelfs het avondeten overgeslagen hebben. Leuke sfeer en fijne bediening!! Zeker een aanrader als je Canterbury bezoekt!!!

Reizigers die Tiny Tim's Tearoom bekeken, bekeken ook

In Tiny Tim's Tearoom geweest? Deel je ervaringen!