Beoordeeld op 29 mei 2017

Ik ben hier voor werk geweest en hoefde niet veel in de kamer aanwezig te zijn.
Het is een budget hotel dus hoefde ik niet veel te verwachten en dat klopte ook.
Vrij eenvoudige kamer met alleen een bed en douche.
Locatie is op loop afstand van het centrum

• Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
Ibisbudget-Manager, Manager van Hotel ibis budget Southampton Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2017

Dear Nug83,

Thank you for taking the time to let us know about your recent stay.

I am glad that you were able to take advantage of our convenient location and that your needs were met during your stay. I hope that you will stay again and look forward to welcoming you on that occasion.

Kind regards,

Agatha Kabayo
Manager

Beoordeeld op 10 april 2017

Kamertip: Ik kom niet weer maar de andere kant van het hotel kan helpen.
  • Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Ibisbudget-Manager, General Manager van Hotel ibis budget Southampton Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2017

Beoordeeld op 24 januari 2016 via mobiele applicatie

We zijn hier met ons voetbalteam geweest,17 man in totaal. Voor ons was dit het perfecte hotel. Gewoon 3 bedden waar je prima op kon slapen en een douchecabine waar je prima in kon douchen. De locatie van het hotel was perfect. Naast een Mc Donalds, op zo'n 500 meter van de grootste discotheek van de stad (Oceana, ook een aanrader!), op eenzelfde afstand van een winkelcentrum en op ongeveer 1km van het centrum. Wanneer je niet te veel eisen stelt aan luxe en de kamer is puur voor het overnachten is dit zeker een aanrader!

Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
Ibisbudget-Manager, General Manager van Hotel ibis budget Southampton Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2016

"Thank you for your kind comments and compliments – I am delighted that you enjoyed your stay and I look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Raphaella Yver
"

Beoordeeld op 30 oktober 2015

Begrijp dat dit een budget hotel is, dat de Accor groep een onderscheid moet maken tussen dit vroeger Etap-hotel en de klassieke Ibis (Rood) maar toch!
Super harde bedden, geen shampoo or douche-gel, enkel een klein stukje zeep ... per kamer?
Bovendien is dit hotel niet voor lichte slapers want veel straat geluid!
Het ontbijt kost 5,50 £ maar als ik het goed begrepen dien je nog bij te betalen indien je ... en kop koffie or tea wenst?! De mokken waren trouwens niet om aan te zien, deed de vaatwasser het niet goed of zo?
Ik zou zeggen, betaal iets meer en ga naar de "Rode" Ibis (net er naast) en voor je ontbijt, ga naar McDonald net aan de overkant!
Enkel de staf probeert nog vriendelijk te zijn maar dat zal niet voldoende zijn om terug te komen. Jammer want het is goed gelegen indien je op cruise vertrekt.
Enkel

• Verbleef: oktober 2015, reisde alleen
Ibisbudget-Manager, General Manager van Hotel ibis budget Southampton Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2015

Thank you for your comments, I am sorry that on this occasion you didn't enjoy your stay with us we can assure you that the matter is being looked into and will be dealt with accordingly. Kind regards, Raphaella Yver, General Manager.

Beoordeeld op 1 november 2013

• Verbleef: november 2013, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ibisbudget-Manager, General Manager van Hotel ibis budget Southampton Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2014