“Matig”

L'anatra Italian Kitchen
Geclassificeerd als nr. 8 van 35 Restaurants in Bourton-on-the-Water
Keukens: Italiaans
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vijf personen hier gegeten waarbij we allen de service en het eten als matig ervaarden. De porties waren klein in verhouding tot de.prijs. Reservering vooraf is handig.

13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Diverse gerechten blijken niet beschikbaar. Keuken opz'n best redelijk, bediening slecht en nonchalant.
Heeft niets met Italiaanse keuken te maken!

17 mei 2017 beoordeeld

L 'Anatra presenteert zich als Italiaans restaurant en voert ook een kaart met Italiaanse gerechten. Maar wat uiteindelijk geserveerd werd was meer dan dat. Een onmiskenbare Engelse 'vertaling' van de gerechten gaf wat wij hadden een bijzonder karakter. Lekker gegeten in een rustige omgeving. We waren hier buiten het hoogseizoen, dat scheelt wel wat!

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op maandagavond hier met z'n tweeën gegeten. We namen als hoofdgerecht lasagne. Dit was geen succes: weinig smaak aan dit gerecht. De inrichting van het restaurant was ook niet gezellig. De bediening liet lang op zich wachten. Er moet wel gemeld worden dat er slechts 1 maal lasagne berekend werd toen we aangaven dat we ontevreden waren over de smaak van de lasagne.

2 september 2015 beoordeeld

Na ons bezeoek aan The Croft, wilden we natuurlijk eens gaan kijken wat de pot schafte van hun zusterrestaurant l'Anatra. Na een eerste mislukte poging om hier te reserveren, was het ons dan toch gelukt om er te dineren. En dat is goed bevallen. Uiteraard is deze keuken Italiaans geïnspireerd en dus is het restaurant ook in trek bij de vele toeristen.
Hier genoot ik van een lekkere minestrone om te beginnen, gevolgd door penne met een lekkere kaassaus. Mijn echtgenote was ook zeer tevreden over haar keuzes. De wijnkaart was niet te uitgebreid en zeker voor een gedeelte heel betaalbaar. Net als in 'the Croft' verloopt de bediening hier zeer goed. Af en toe kwam de kelnerin vragen of alles naar wens was, wat wij positief konden beantwoorden. Bij een Italiaan moet je de maaltijd afsluiten met een koffie (of thee) en dat hebben we dan maar gedaan.
Ook hier zijn de porties meer dan voldoende en de prijzen niet overdreven. Een leuke plek die ik zeker kan aanraden.

Reizigers die L'anatra Italian Kitchen bekeken, bekeken ook

Bourton-on-the-Water, Cotswolds

In L'anatra Italian Kitchen geweest? Deel je ervaringen!