“Rije bezocht”
Beoordeling van Rye Castle Museum

Rye Castle Museum
30 mei 2018 beoordeeld

We hebben een stop gemaakt langs onze doortocht in Rye en een wandeling gemaakt door het dorpje met zijn nauwe smalle straatje naar boven naar Castle Museum. (we zijn niet binnen geweest)

10 augustus 2016 beoordeeld

We waren hier op "doorreis". Rye is een leuk plaatsje en dit museum(pje) is zeker een bezoek waard. Kost volgens mij iets van £4 en daarvoor krijg je een prachtig uitzicht.

15 oktober 2015 beoordeeld

Leuke plek met kleine maar interessante items. Mooi uitzicht op de omgeving en op loopafstand van het centrum van Rye.

25 november 2014 beoordeeld

klein kasteeltje gelegen in een prachtig dorpje! Vooral de combinatie met de winkeltjes en bezienswaardigheden in het dorp maakt het de moeite om langs te gaan!

Bekijk meer beoordelingen
19 november 2014 beoordeeld

Dit kasteel is niet zo groot maar heeft een rijke geschiedenis. de kinderen moeten niet betalen en vonden het zeer leuk. Vooral het skelet in een kooi opgehangen in een van de torens, daar wilden ze alles van weten.

Reizigers die Rye Castle Museum bekeken, bekeken ook

In Rye Castle Museum geweest? Deel je ervaringen!