Beoordeeld op 15 juni 2018

Zeer prettige gastheer die maar niet uitgepraat raakt over alle mogelijkheden die hij heeft wat betreft het ontbijt etc. geeft goede tips. Kamer zeer goed uitgerust en van alle gemakken voorzien. Binnen 15 minuten loopafstand van het centrum, het strand en de restaurants.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

Na een autorondreis door Zuid-west Engeland is dit de laatste B&B die we aandoen. Om de een of andere duistere reden hadden we een 5* hotel verwacht, dus gerekend op een lift en een bad. Jammer dan, maar het moet worden gezegd: wat een prachtig huis . Alles ziet er geweldig uit en is goed verzorgd. De gastheer is erg vriendelijk en gastvrij. De benedenverdieping heeft prachtige ruimtes waarvan gebruik mag worden gemaakt. Onze kamer en douche zijn klein, maar het bed is formidabel. Alles is aanwezig van wat je nodig hebt. Het ontbijt is goed en kan naar eigen wensen worden aangepast. Nederlanders houden van kaas bij het ontbijt en dat wordt dan ook meteen geregeld.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 10 september 2017

De eigenaar Shahriar in The Cloudesley heeft ons zeer gastvrij ontvangen. Zijn 'Engels' ontbijt werd met zorg bereid en geserveerd. We hebben genoten van de kamer en de tuin. Je hebt op loopafstand de zee, winkeltjes en leuke restaurantjes. Het is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 7 oktober 2015 via mobiele applicatie

Wij hebben het super gehad, prachtige kamer, heerlijk biologisch ontbijt en een waanzinnige ontvangst door de gepassioneerde eigenaar. Wij hadden een mooie kamer, leuke sfeer en een erg lekker bed. Bedankt voor de mooie verhalen!

Nina & Tim

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 5 september 2015

Gastvrije ontvangst. Heerlijke kamer in een mooi ingericht guesthouse. Geen op de kamer TV, maar die mis je geen moment in deze inspirerende artistieke omgeving. Geweldig ontbijt met heerlijk vers fruit.

Kamertip: Op doortocht in Zuid-Engeland is dit guesthouse zeker een aanrader
Datum van verblijf: augustus 2015