Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

Na een autorondreis door Zuid-west Engeland is dit de laatste B&B die we aandoen. Om de een of andere duistere reden hadden we een 5* hotel verwacht, dus gerekend op een lift en een bad. Jammer dan, maar het moet worden gezegd: wat een prachtig huis . Alles ziet er geweldig uit en is goed verzorgd. De gastheer is erg vriendelijk en gastvrij. De benedenverdieping heeft prachtige ruimtes waarvan gebruik mag worden gemaakt. Onze kamer en douche zijn klein, maar het bed is formidabel. Alles is aanwezig van wat je nodig hebt. Het ontbijt is goed en kan naar eigen wensen worden aangepast. Nederlanders houden van kaas bij het ontbijt en dat wordt dan ook meteen geregeld.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 10 september 2017

De eigenaar Shahriar in The Cloudesley heeft ons zeer gastvrij ontvangen. Zijn 'Engels' ontbijt werd met zorg bereid en geserveerd. We hebben genoten van de kamer en de tuin. Je hebt op loopafstand de zee, winkeltjes en leuke restaurantjes. Het is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 7 oktober 2015 via mobiele applicatie

Wij hebben het super gehad, prachtige kamer, heerlijk biologisch ontbijt en een waanzinnige ontvangst door de gepassioneerde eigenaar. Wij hadden een mooie kamer, leuke sfeer en een erg lekker bed. Bedankt voor de mooie verhalen!

Nina & Tim

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 5 september 2015

Gastvrije ontvangst. Heerlijke kamer in een mooi ingericht guesthouse. Geen op de kamer TV, maar die mis je geen moment in deze inspirerende artistieke omgeving. Geweldig ontbijt met heerlijk vers fruit.

Kamertip: Op doortocht in Zuid-Engeland is dit guesthouse zeker een aanrader
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 19 mei 2015

Zeer aangename B&B. Mooie kamer ( HAFEZ) ook al was de badkamer ( wel met bad) wat klein.
Goede ontvangst door een zeer enthousiaste eigenaar. Hij was zeer behulpzaam bij het geven van informatie.
Alles was voorhanden ( behalve een safe).
We hebben 4 dagen in Hastings doorgebracht.
Ook het ontbijt was zeer verzorgd en kon op maat worden aangepast.
De B&B ligt wel iets te ver van de kust en het oude centrum om al wandelend te bezoeken, een auto was dus s'avonds noodzakelijk om op restaurant zoek te gaan.
dit is zeker een aanrader.

Kamertip: Hafez is a nice room
Datum van verblijf: mei 2015