Beoordeeld op 17 juli 2016 via mobiele applicatie

We hadden een goede kamer. Opkuis gebeurt pas rond 16:00: wij waren net terug op de kamer, dus niet dan.
Wel zeer goed gelegen in't centrum: alles zeer goed bereikbaar. Ook fijn om tegenover het hotel een supermarkt te vinden(tesco) : frisdrank, snacks. Laat open, ook op zondag.
Mogelijkheid om de auto te parkeren id garage vh hotel: handig want moeilijk om in Brighton plaats te vinden

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 13 mei 2015 via mobiele applicatie

De kamers zijn prima in orde. Fijn bed en schone badkamers. Erg modern, housekeeping is minimaal maar kamers zijn wel schoon. Personeel Engels vriendelijk. Het ontbijt is een grap, maar genoeg ontbijtplekken in de buurt. Slechte geluidisolatie, dus redelijk wat geluidsoverlast van de pub

Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 14 september 2014

Het hotel is gelegen in het centrum van Brighton, met een eigen (betalende) parkeergarage onder het hotel Het is een modern designhotel

De prijs zowel van de kamer als van de parking is iets aan de hoge kant, hetgeen wij op voorhand wisten en hetgeen niet belet dat het verblijf in dit hotel ons uitermate goed bevallen is. Wij logeerden reeds in andere hotels in Brighton, maar dit was het eerste dat ons absoluut voldeed.Het ontbijt was niet inbegrepen, maar er zijn in de omgeving gelegenheden genoeg om voor een schappelijke prijs lekker te ontbijten.

Kamertip: Pub naast hotel: lawaai tot 1 uur 's nachts, m.a.w. bij reservatie kamer vragen aan andere zijde hotel!
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 september 2013

Een heel bijzonder design hotel met uitstekend en klantvriendelijk personeel. Midden in het centrum van Brighton, met eigen parkeergelegeheid. Restaurants, bars, supermarkt, coffeebars, openbaar vervoer en het strand op loopafstand.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 januari 2013

Mooie kamers, design vormgeving met smaak. Vriendelijke receptie. Centraal gelegen, kortom uitstekend voor een kort verblijf! Je zit in het centrum vlak bij de zee, theaters en de stad. makkelijk te lopen vanaf het station (10 minuten)

Verbleef: januari 2013, reisde voor zaken