“Redelijk ”
Beoordeling van Amici

Amici
Geclassificeerd als nr. 21 van 351 Restaurants in Torquay
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Grote groepen, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen hoogvlieger. . Veel saus over de pasta maakte het gerecht niet echt verfijnd. Alles leek wel vers te zijn. Prima wijn.

Schrijf een beoordeling

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn heerlijk restaurant! Hier hebben ze het helemaal begrepen. Pizza's waren verrukkelijk, toppings mocht je zelf toevoegen naar keuze. De pasta's waren ook niet te versmaden! Heerlijk met een peroni van de tap. Kortom een aanrader.

27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Calamari die niet lang genoeg gefrituurd was. Pizza die niet lang genoeg in de oven was geweest en er zat wel zoveel mozzarella op, dat je vroegtjjdig stopte ( je wordt niet lekker), of alle mozzarella eraf schraapte.
Hebben 6 verschillende mensen personeel gehad. En paar keer iemand die desserts of bijgerechten wilde neerzetten die niet voor ons waren. De een nog minder geïnteresseerd dan de ander. De laatste, na betaling zonder fooi, was niet blij ( had ons niet bediend), en vroeg niet eens of we tevreden waren.
Kortom, niet lekker ( het eten valt ook niet lekker) en geen plezierige ervaring. Doen precies wat ze niet moeten doen: ongeinteresseerd .

18 juli 2015 beoordeeld

Net restaurant groot maar geen extreme wachttijden. Bediening redelijk vlot. Smakelijke gerechten. Lekker dessert en een goede espresso.

18 augustus 2014 beoordeeld

Het eten was heel erg lekker! Een hele goede spaghetti bolognese van de kok. En het toetje was ook erg lekker!

Reizigers die Amici bekeken, bekeken ook

Torquay, English Riviera

In Amici geweest? Deel je ervaringen!