Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.555)
Beoordelingen filteren
1.555 resultaten
Waardering van reizigers
844
484
140
59
28
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
844
484
140
59
28
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.555 beoordelingen
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het overwegend vriendelijke personeel ten spijt kan ik onze ervaring van drie nachten verblijf in dit hotel niet anders quoteren als slecht. Waar moet ik beginnen eigenlijk?! Als ik de prijs bekijk welke ze ons hebben aangerekend voor dit 2-sterren hotel, dan keert mijn maag. Verschrikkelijk warme kamers, - we bleven de hele nacht zweten, ondanks slechts 18 graden buiten - muren en plafonds van karton, - als men boven onze kamer stapte of naast ons snurkte hoorden we echt alles door die muren en plafonds - aftandse infrastructuur, - vuile gordijnen, kapotte sluiting van het raam, douchekraan met amper druk, lamp kapot, vuile zetels overal, ... - werkelijk, het houdt niet op. Onze betaalde parking vooraan het hotel werd gewoonweg ingepikt door andere gasten, waarbij de receptionisten de handen in de lucht staken en zich gewoon verontschuldigden voor het ongemanierde publiek dewelke hier verblijft. Het ontbijtbuffet is vooral slordig en onhygiënisch, punt uit. Opnieuw springt het respectloos gedrag van meerdere gasten in het oog. Prijs-kwaliteit is dit diefstal, zo is het. Ik raad dit hotel ten stelligste af, toch voor al diegenen die meer discretie, comfort en hedendaagse service gewoon zijn. Wij voelen ons alleszins belazerd en komen nooit meer terug!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Bedank 568peterv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
6 augustus 2017 beoordeeld

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 augustus 2017 beoordeeld

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
EsplanadeHotelNQY, General Manager van The Esplanade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken