Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel met ruime kamers.
Vriendelijke bediening en goed ontbijt!
Parkeren is hier wat lastiger (weinig ruimte) uitzicht is super.
Je zit vrij dicht bij de restaurants.

Kortom fijne plek om te vertoeven!

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Ben_Young_RGM, General Manager van The Greenbank Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Dear Martijn V

Thank you for such a wonderful review! I am so pleased that you enjoyed your stay with us so much.

We hope to see you again at The Greenbank in the near future!

Kind regards,
Ben Young

Managing Director

Beoordeeld op 29 juli 2015 via mobiele applicatie

Prachtig oud hotel met diverse moderniseringen .
Maar het meeste nog in oude staat , maar perfect werkend.
Uitstekend gelegen aan de haven van Falmouth en vanuit restaurant een prima uitzicht op het water.
Ongeveer 30 minuten lopen van stadscentrum met diverse winkels , bars en restaurantjes .
Prijs van kamers is vrij hoog , maar service is goed , eten is heerlijk.
Ontbijt is uitstekend .

Datum van verblijf: juli 2015
Ben_Young_RGM, General Manager van The Greenbank Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2015

Lieve adleenheer 7

Ik ben zo blij dat je genoten en gewaardeerd ons hotel. Het Greenbank is zeker mooi en de locatie is spectaculair!

Heel erg bedankt voor de tijd neemt om uw ervaring te herzien , en we hopen dat u ons opnieuw in de toekomst.

Vriendelijke groeten

Ben Young
Algemeen directeur

Beoordeeld op 27 januari 2015

De Greenbank Hotel is een zeer goed hotel voor degene die een verblijf zoeken in Zuid Engeland.Gelegen in de plaats Falmouth is dit een heerlijk oord om te verblijven. Alleen al het uitzicht is goud waard. Prima bediening, zeer goede keuken en een prachtige bar.
Kortom een aanrader.

Kamertip: Zeezicht is allemaal goed
Datum van verblijf: januari 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Ben_Young_RGM, General Manager van The Greenbank Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2015

Sehr geehrte Marco H

Vielen, vielen Dank für die eine Überprüfung der deine Erfahrungen bei The Greenbank . Ich freue mich, dass Ihr Aufenthalt so angenehm. Falmouth hat dem Besucher viel zu bieten und unser Hotel ist der perfekte Ort für alle , die Süd- Cornwall zu bieten hat.

Wir hoffen, dass Sie einen Aufenthalt in der Zukunft wieder zu betrachten, wäre es uns eine Freude , Sie wieder aufnehmen zu können .

Liebe Gruesse

Ben Junge
Hauptgeschäftsführer

Beoordeeld op 29 juni 2013

Voor mijn werk moest ik 4 dagen in Falmouth zijn. Mijn werkgever heeft dit hotel voor mij gereserveerd. Het is een prima hotel, met een vriendelijke medewerkers. Mijn kamer was aan de straat kant, maar weinig tot geen last van gehad. Het hotel heeft veel smalle gangen met extreem veel branddeuren en kleine trappen (2 -4 treden op, dan weer 3 neer, etc...). Het ontbijt is prima (in mijn geval voornamelijk scrambled eggs met bacon, toast en koffie). De douch was krachtig en altijd warm water. Ook het bed is prima (net iets te kort, maar dat probleem tref ik bijna overal omdat ik bijna 2 meter ben). De bar is met de grote lounge stoelen redelijk sfeervol ingericht. Al met al een prima verblijf op 10 minuten lopen van het centrum.

Datum van verblijf: juni 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 november 2012

De kamers zijn netjes. Wel een hoop gangetjes me trapje op en trapje af. Niet geschikt voor minder validen.

He ontbijt is prima. Full english breakfast available. Het restaurant is matig. De steak was prima. De salade erbij matig. Het dessert ook. Prima geslapen, maar vraag om kamer aan de achterzijde.

Datum van verblijf: november 2012
Reistype: Reisde voor zaken