29 augustus 2017 beoordeeld

Tevreden ! Maar buitenkant van het hotel ziet er niet mooi uit, b-vanbinnen valt het nog mee en personeel is echt heel erg lief en hebben ons goed geholpen.
Vlakbij centra voor de bussen en winkelcentrum, auto onnodig. Lekker tevoet !
Kamer proper, lekker ontbijt ! Klein maar lekker !

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
6 augustus 2017 beoordeeld

Zakelijk hotel. Voordeel ruime kamers met alles erop en eraan. Nadeel, wat onpersoonlijk en somber., zowel kamer als ontbijtruimte. Ontbijt ruim voldoende. In ontbijtruimte lawaaiig. Op de kamer alleen door geluid op de gangen. S Ochtends continu slaande deuren door schoonmakers. Voldoende dicht bij het oude centrum.

• Verbleef: augustus 2017, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nacht verbleven imdat we midden in de nacht waren geland. Het hotel is snel en eenvoudig te bereiken. Heel fijn want iedereen was flink vermoeid. De kaners zijn ruim modern en smetteloos. Ruime badkamer en fohn. Strijkplank en strijkijzer op kamers aanwezig. Heel handig als je op doorreis bent. Goed geslapen geen geluidsoverlast heel stil. Ontbijtzaal ruim overal in de lobby zitjes en plekken. Genoeg keuze om te ontbijten wel veel zoet en vet dus worsten spek maar dat zien we vaak in buutenland. Uitstekend hotel dus.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
20 maart 2017 beoordeeld

Super goed hotel met een heerlijk ontbijt. Elke dag kun je schone handdoeken en schoon beddengoed krijgen. Het personeel is heel vriendelijk en er is een 24U pizza service. Het hotel is erg schoon en iedereen is heel behulpzaam.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met centrale ligging! Op loop afstand van shoppingcenter. Heerlijke douche. Wel jammer dat er bij inchecken 20 pond werd gevraagd om direct kamer te krijgen omdat we voor 1200 uur inchecktijd arriveerden. Dat is wat makkelijk om aan geld te komen!

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden