Beoordeeld op 9 januari 2017

het is een zeer groot hotel, op wandel afstand van het centrum en station.
het gebouw heeft zijn leeftijd, maar daar is in de kamers niets van te merken.
ik was aangenaam verrast. het ontbijt buffet is zeer uitgebreid en er is keuze van de kaart.

Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Melih Y, Manager van Mercure Bristol Holland House Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2017

Dear Marc S,

We are very glad you enjoyed a warm welcome with us at Mercure Holland House Hotel & Spa. All our staff take pride in doing that little bit extra to make our guests stay special and it is great to hear their efforts were appreciated.

I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Kind Regards,
Melih Yanik

Beoordeeld op 30 juli 2015

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Marion E, Guest Relations Manager van Mercure Bristol Holland House Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2015

Beoordeeld op 21 november 2014

In november een nacht verbleven in dit hotel aangezien zij de beste prijs per nacht hadden voor ons bedrijf. Aangenaam verrast bij aankomst, erg verzorgd en de kamers zien er prima uit. Sanitair etc is duidelijk nog niet zo oud, het is allemaal erg schoon etc. Ik had niet genoeg tijd om rond te kijken dus ik kan niet veel zeggen over de ligging. Het uitzicht was vrij deprimerend vanaf mijn kamer, aangezien ik uitkeek over de parkeerplaats van het hotel.

Ontbijtbuffet was prima, wellicht wat prijzig maar waarschijnlijk marktconform. Ruime selectie aan dranken, warm en koud eten en lokale producten. Ik had vooraf niet aangegeven te willen ontbijten en dit betekende dat er een toeslag gerekend werd, echter deze werd er bij het uitchecken weer afgehaald.

Ik heb hier geen diner genuttigd dus daar kan ik niks over zeggen. Het menu zag er wel aantrekkelijk uit.

Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
MercureBristolHH, Manager van Mercure Bristol Holland House Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2014

Hartelijk dank voor uw postieve feedback na uw verblijf in het Mercure Bristol Holland House Hotel & Spa.
Ik ben blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en ons onbijtbuffet. Ik hoop dat we u snel weer kunnen verwelkomen in Bristol.

Karin Snoek

Beoordeeld op 31 oktober 2014

Twee weken verbleven in dit hotel. Groot zakenhotel, waar het bij tijd en wijlen heel druk was (lange rij voor de registration desk) en some ook heel rustig. Prima ruime kamer met voldoende voorzieningen. Restaurant/ontbijtruimte is adequaat. Wel grappig dat je uitleg krijgt over het ontbijtbuffet (niet heel uitgebreid). Geen gebruik gemaakt van restaurant 's avonds of rest van de voorzieningen. Kamers zijn redelijk stil (af en toe lawaai op de gang) en bed is te kort (maar dat zijn ze bijna allemaal als je 2.02 meter bent.

Kamertip: Een week op kamer 307 verbleven en een week op 146. Beide aan de binnenzijde van het gebouw. De laatste is wat verder weg de receptie en het restaurant, maar wel veel rustiger omdat het aan het eind van de gang is.
Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
MercureBristolHH, Manager van Mercure Bristol Holland House Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2014

Ik ben blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. Mijn excuses dat het bed te kort was voor u. Onze matrassen zijn 2 meter lang, dat is standaard in Engeland.

Ik hoop dat we u snel weer kunnen verwelkomen in Bristol.

Karin Snoek

Beoordeeld op 17 september 2013

Meer is er over dit hotel niet te zeggen. Het ligt aardig, de kamers zijn ruim en schoon het restaurant is ok. Wat je mag verwachten van een groot hotel maar ook niet meer dan dat. Het personeel zou wat vriendelijke mogen zijn.

Datum van verblijf: september 2013