Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.967)
Beoordelingen filteren
2.967 resultaten
Waardering van reizigers
885
1.173
560
210
139
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
885
1.173
560
210
139
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.967 beoordelingen
9 januari 2017 beoordeeld

het is een zeer groot hotel, op wandel afstand van het centrum en station.
het gebouw heeft zijn leeftijd, maar daar is in de kamers niets van te merken.
ik was aangenaam verrast. het ontbijt buffet is zeer uitgebreid en er is keuze van de kaart.

  • Verbleef: januari 2017, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Marc S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Melih Y, Manager van Mercure Bristol Holland House Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017
Google-vertaling

Dear Marc S,

We are very glad you enjoyed a warm welcome with us at Mercure Holland House Hotel & Spa. All our staff take pride in doing that little bit extra to make our guests stay special and it is great to hear their efforts were appreciated.

I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Kind Regards,
Melih Yanik
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 juli 2015 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2015, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Marion E, Guest Relations Manager van Mercure Bristol Holland House Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2015

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
21 november 2014 beoordeeld

In november een nacht verbleven in dit hotel aangezien zij de beste prijs per nacht hadden voor ons bedrijf. Aangenaam verrast bij aankomst, erg verzorgd en de kamers zien er prima uit. Sanitair etc is duidelijk nog niet zo oud, het is allemaal erg schoon etc. Ik had niet genoeg tijd om rond te kijken dus ik kan niet veel zeggen over de ligging. Het uitzicht was vrij deprimerend vanaf mijn kamer, aangezien ik uitkeek over de parkeerplaats van het hotel.

Ontbijtbuffet was prima, wellicht wat prijzig maar waarschijnlijk marktconform. Ruime selectie aan dranken, warm en koud eten en lokale producten. Ik had vooraf niet aangegeven te willen ontbijten en dit betekende dat er een toeslag gerekend werd, echter deze werd er bij het uitchecken weer afgehaald.

Ik heb hier geen diner genuttigd dus daar kan ik niks over zeggen. Het menu zag er wel aantrekkelijk uit.

  • Verbleef: november 2014, reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Jeroen V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureBristolHH, Manager van Mercure Bristol Holland House Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2014

Hartelijk dank voor uw postieve feedback na uw verblijf in het Mercure Bristol Holland House Hotel & Spa.
Ik ben blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en ons onbijtbuffet. Ik hoop dat we u snel weer kunnen verwelkomen in Bristol.

Met vriendelijke groet,

Karin Snoek
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
31 oktober 2014 beoordeeld

Twee weken verbleven in dit hotel. Groot zakenhotel, waar het bij tijd en wijlen heel druk was (lange rij voor de registration desk) en some ook heel rustig. Prima ruime kamer met voldoende voorzieningen. Restaurant/ontbijtruimte is adequaat. Wel grappig dat je uitleg krijgt over het ontbijtbuffet (niet heel uitgebreid). Geen gebruik gemaakt van restaurant 's avonds of rest van de voorzieningen. Kamers zijn redelijk stil (af en toe lawaai op de gang) en bed is te kort (maar dat zijn ze bijna allemaal als je 2.02 meter bent.

Kamertip: Een week op kamer 307 verbleven en een week op 146. Beide aan de binnenzijde van het gebouw. De laatste is wat verder weg de receptie en het restaurant, maar wel veel rustiger omdat het aan het eind van de gang is.
  • Verbleef: oktober 2014, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank BushBeast
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureBristolHH, Manager van Mercure Bristol Holland House Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2014

Hartelijk dank voor uw postieve feedback na uw verblijf in het Mercure Bristol Holland House Hotel & Spa.
Ik ben blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. Mijn excuses dat het bed te kort was voor u. Onze matrassen zijn 2 meter lang, dat is standaard in Engeland.

Ik hoop dat we u snel weer kunnen verwelkomen in Bristol.

Met vriendelijke groet,

Karin Snoek
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 september 2013 beoordeeld

Meer is er over dit hotel niet te zeggen. Het ligt aardig, de kamers zijn ruim en schoon het restaurant is ok. Wat je mag verwachten van een groot hotel maar ook niet meer dan dat. Het personeel zou wat vriendelijke mogen zijn.

Verbleef: september 2013
Bedank RamonvdH
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken