Beoordeeld op 30 juli 2015

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Marion E, Guest Relations Manager van Mercure Bristol Holland House Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2015

Beoordeeld op 21 november 2014

In november een nacht verbleven in dit hotel aangezien zij de beste prijs per nacht hadden voor ons bedrijf. Aangenaam verrast bij aankomst, erg verzorgd en de kamers zien er prima uit. Sanitair etc is duidelijk nog niet zo oud, het is allemaal erg schoon etc. Ik had niet genoeg tijd om rond te kijken dus ik kan niet veel zeggen over de ligging. Het uitzicht was vrij deprimerend vanaf mijn kamer, aangezien ik uitkeek over de parkeerplaats van het hotel.

Ontbijtbuffet was prima, wellicht wat prijzig maar waarschijnlijk marktconform. Ruime selectie aan dranken, warm en koud eten en lokale producten. Ik had vooraf niet aangegeven te willen ontbijten en dit betekende dat er een toeslag gerekend werd, echter deze werd er bij het uitchecken weer afgehaald.

Ik heb hier geen diner genuttigd dus daar kan ik niks over zeggen. Het menu zag er wel aantrekkelijk uit.

Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
MercureBristolHH, Manager van Mercure Bristol Holland House Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2014

Hartelijk dank voor uw postieve feedback na uw verblijf in het Mercure Bristol Holland House Hotel & Spa.
Ik ben blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en ons onbijtbuffet. Ik hoop dat we u snel weer kunnen verwelkomen in Bristol.

Karin Snoek
Operations Manager

Beoordeeld op 31 oktober 2014

Twee weken verbleven in dit hotel. Groot zakenhotel, waar het bij tijd en wijlen heel druk was (lange rij voor de registration desk) en some ook heel rustig. Prima ruime kamer met voldoende voorzieningen. Restaurant/ontbijtruimte is adequaat. Wel grappig dat je uitleg krijgt over het ontbijtbuffet (niet heel uitgebreid). Geen gebruik gemaakt van restaurant 's avonds of rest van de voorzieningen. Kamers zijn redelijk stil (af en toe lawaai op de gang) en bed is te kort (maar dat zijn ze bijna allemaal als je 2.02 meter bent.

Kamertip: Een week op kamer 307 verbleven en een week op 146. Beide aan de binnenzijde van het gebouw. De laatste is wat verder weg de receptie en het restaurant, maar wel veel rustiger omdat het aan het eind van de gang is.
Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
MercureBristolHH, Manager van Mercure Bristol Holland House Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2014

Ik ben blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. Mijn excuses dat het bed te kort was voor u. Onze matrassen zijn 2 meter lang, dat is standaard in Engeland.

Ik hoop dat we u snel weer kunnen verwelkomen in Bristol.

Karin Snoek
Operations Manager

Beoordeeld op 17 september 2013

Meer is er over dit hotel niet te zeggen. Het ligt aardig, de kamers zijn ruim en schoon het restaurant is ok. Wat je mag verwachten van een groot hotel maar ook niet meer dan dat. Het personeel zou wat vriendelijke mogen zijn.

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 13 mei 2013

restaurant bij ontbijt en diner zeer goed
bij aankomst om 1430 hrs kamer niet gereed pas om 1545 hrs op kamer
over toeslag van 20 pond per dag was niets op de site vermeld
op kamer geen badjassen en slippers bij aankomst is opgelost na belletje housekeeping
airco werkte matig is later een nieuwe bedieningsunit geplaatst
tweede dag geen frisdrank en toilet benodigdheden geplaatst/bijgevuld
parkeren wel iets aan de dure kant dit zou voor a members gratis moeten zijn
lokatie redeijk goed
geen personeel die de koffers naar de kamer brengen

Datum van verblijf: mei 2013
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com