Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.639)
Beoordelingen filteren
1.639 resultaten
Waardering van reizigers
941
414
160
84
40
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
941
414
160
84
40
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.639 beoordelingen
Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Met ca. 20 zakenrelaties heerlijk gegeten. Na het eten wilde met z'n allen nog een drankje doen. We werden weggestuurd tenzij we een fooi van 10% zouden geven. Anders konden we vertrekken. We zijn dus vertrokken laten ons niet chanteren.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank gero35
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Andrew T, General Manager van Hotel du Vin Bristol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2017
Google-vertaling

Dear gero35,

Please contact me direct on Andrew.thresh@hotelduvin.com to discuss further

Regards

Andrew Thresh

General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 24 mei 2011

Ik verbleef in dit hotel voor een nacht.
In de ochtend, toen ik de lift gebruikt om naar mijn kamer terug te keren na het ontbijt, was er een stroomstoring.
Ik zat gevangen in de lift.
Ik was verrast dat er geen noodverlichting was in de lift, en ook het alarm werkte niet.
Ik sloeg op de lift deur om aandacht te trekken, maar er kwam geen antwoord.
Gelukkig had ik een zwak signaal op mijn mobiel, en ik belde de receptie en vertelde hen dat ik in de lift vast zat, zonder noodlicht of alarm.
Het duurde 30 minuten om me uit de lift te halen.
Ik vraag me af hoe hun lift door de Gezondheid en veiligheidschecks is gekomen.
Ondanks wat er met mij gebeurd was, waren de hotelmedewerkers helemaal niet attent voor wat ik had meegemaakt!
Oef!
Ik zou NOOIT WEER in eenzelfde soort situatie willen verkeren, en zou daar nooit weer verblijven!

5  Bedank Deepak M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
HdVBristol, Manager van Hotel du Vin Bristol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2011
Google-vertaling

Good Afternoon,

In response to your review, it was a very unfortunate experience last Tuesday when almost the whole of Bristol city centre lost all electrical power. The fact that you were in the lift at the exact time of the power cut was even more unfortunate for you. The Hotel's Maintenance Manager did everything he could to get you out as quickly and safely as we could. As a company we have very stick health and safety guidelines to adhere to, one of them being that our lift passes all safety checks and this particular lift's certificate is valid for another 4 months.

We are sorry for the experience you had with us and the loss of power you experienced, if you would like to discuss it further please contact the hotel directly.

Kind Regards

The Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 november 2019

Datum van verblijf: oktober 2019
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AndrewT4519, General Manager van Hotel du Vin Bristol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 november 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AndrewT4519, General Manager van Hotel du Vin Bristol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 oktober 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AndrewT4519, General Manager van Hotel du Vin Bristol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken