Beoordeeld op 17 april 2016 via mobiele applicatie

Ik had een kamer geboekt in het Mariott hotel, maar omdat dat volgeboekt was werd ik 'gratis' omgeboekt naar het Mercure in Bristol. De receptionist van het Brixton hotel was vriendelijk en had alles al voorbereid. Ik kreeg hier zelfs een upgrade naar een rustige comfortable kamer. De kamer had zowel een bad als een douche en het bed was zeer comfortabel. Heel klein minpuntje was dat de lakens net iets te kort waren om comfortabel te liggen. Omdat ik een vroeg vertrek op zondagochtend had, was de Nespresso machine een bijzondere fijne bijkomstigheid. Kamer was netjes. Maar de afwerking soms wat slecht gedaan of saai om te zien. Bed, badkamer en amenities waren prima. De check-out was vriendelijk en efficiënt. Prima hotel voor een weekendje Bristol.

Verbleef: april 2016, reisde alleen
Stephane M, General Manager van Mercure Bristol Brigstow Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2016

Dear Sheep 1975,
Thank you very much for your feedback , I'm glad to read you enjoyed your stay and the nespresso machine when leaving early We hope to welcome you back in the future when next in Bristol
Kind regards
Stephane merle

Beoordeeld op 15 juni 2014

Dit hotel is erg goed bevallen. Een leuk modern hotel. Leuk ingericht. Op een uitstekende locatie in de oude stad. Veel terrasjes en restaurants vlakbij. Ligt aan de rivier Avon. Druk met bootjes.
Goed ontbijt en goede, ruime kamer. Wi-Fi met goede connectie,

Kamertip: Wij hadden een senior tweepersoons kamer. Net iets groter dan de standaard. Als je een rustige kamer wilt kun je dat aangeven. Achterkant is rustiger maar uitzicht over de rivier Avon is ook leuk.
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
IFrance, General Manager van Mercure Bristol Brigstow Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2014

Thank you for your kind comments and compliments – I am delighted that you enjoyed your
stay and look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Iain France - General Manager

Beoordeeld op 7 september 2013

• Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 16 april 2013

Perfecte ligging, op wandelafstand van restaurantjes en shopping. Mooie en propere kamers met moderne look. Vriendelijke staff en gratis wifi in heel het hotel. Een aanrader! Enkel opletten met parkeren in de omgeving! Buiten zondag overal betalend!

Verbleef: april 2013, reisde met een partner
IFrance, General Manager van Mercure Bristol Brigstow Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2013

Thank you for your very kind words. Very much appreciated and my team will be delighted
to hear that you enjoyed yourselves. Look forward to welcoming you back. Kind regards,
Iain France - General Manager

Beoordeeld op 15 april 2011

Prima hotel, down town Bristol aan de oude haven.
Goed fitness center, men maakt gebruik van een extern sport centrum 400 meter lopen.

Kwaliteit eten is prima maar wel een beetje aan de prijs.

Service is prima. Ik had mijn elektrische tandenborstel laten liggen. Na een telefoontje heeft men deze gevonden en naar mij toe gestuurd. Service toch

• Verbleef: april 2011, reisde voor zaken