Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.490)
Beoordelingen filteren
1.490 resultaten
Waardering van reizigers
753
523
145
38
31
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
753
523
145
38
31
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.490 beoordelingen
Beoordeeld op 10 september 2015 via mobiele applicatie

Een moeder dochter weekend.
Bij de boeking van het hotel specifiek gevraagt naar een rustige kamer ivm met een lichte slaper.

We kwamen aan en werden keurig geholpen. Kamer was netjes en iedereen erg beleefd en behulpzaam. Douche is prima! En bedden ook.

Savond een heerlijke cocktail gedronken.

Wij gingen rond half 11 naar bed. Er was een feestje gaande en hier wilde wij niet aan mee doen. Bij aankomst op de kamer hoorde we de muziek maar het was nog te doen ( al baalde ik hier van omdat ik specifiek voor een stille kamer gevraagt had en we dus pal boven de feestzaal sliepen.) Rond 12 uur was het niet meer aan te horen, de muziek kei hard en mensen die op de gang rende en gilde. Dus naar de lobby gegaan en het uit gelegd dat we dit echt niet op prijs stelde. We werden om half 1 snachts naar een stile kamer gebracht op de bovenste verdieping maar voor ons was dit toch wel een enorme domper. We kregen 1000 maal excuus en ze zouden er nog op terug komen.
We blijven maar 2 nachten en dan wil je dit niet.
Ontbijt was super voor ieder wat wils en de mensen zijn vriendelijk.

De 2de nacht prima geslapen
Bij het uitchecken kwam men inderdaad terug op onze eerste slechte nacht en kwam men met een compensatie van 70 pond. Dit vonden wij erg netjes en waardeerde wij enorm.

Al met al een prima hotel in hartje bristol waar je goed kan slapen jammer van de kleine hickup op de eerste nacht.

Verbleef: december 2014, reisde met vrienden
Bedank Lydia d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BRSCC-FOM1, Manager van Holiday Inn Bristol City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2015
Google-vertaling

Hi Lydia
Thank you for taking the time to leave a review about the hotel
I have shared your comments with the whole team, as we really appreciate your feedback.
We hope to welcome you back very soon.
Thank you & take care
Neil Parry
Deputy General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 23 oktober 2018

  • Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BRSCC-FOM1, Front Office Manager van Holiday Inn Bristol City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 oktober 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: oktober 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BRSCC-FOM1, Front Office Manager van Holiday Inn Bristol City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 oktober 2018

Verbleef: oktober 2018, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BRSCC-FOM1, Front Office Manager van Holiday Inn Bristol City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BRSCC-FOM1, Front Office Manager van Holiday Inn Bristol City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken