Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.168)
Beoordelingen filteren
3.168 resultaten
Waardering van reizigers
1.356
1.212
382
148
70
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.356
1.212
382
148
70
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.168 beoordelingen
Beoordeeld op 19 februari 2013

In het hart van Bristol, aan een drukke straat maar in het hotel zo goed als niks van te merken.
Mooie ruime kamers en badkamers. Geen storende geluiden van andere kamers te horen eg. lopende douche, etc.
Vriendelijk onthaal, voor de rest onpersoonlijk.
Gratis parking in Cabot Circus Parking.

Datum van verblijf: februari 2013
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Rita A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 oktober 2012

Weekend in dit hotel verbleven. Kamer is zeer ruim en schoon.
Hotel ligt aan een drukke weg pal naast cabot circus en op loopafstand van het uitgaansgebied.
Prima prijs kwaliteit verhouding. Kortom, prima hotel voor een weekend weg.

Datum van verblijf: september 2012
Reistype: Reisde met een partner
Bedank robert_denise1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 22 september 2011

Mijn zoon begon vorige week aan de universiteit in Bristol en na de kaart te hebben geraadpleegd, leek Future Inn naast de deur van zijn verblijfplaats te liggen en leek van goede kwaliteit tegen een goede prijs.
Vanaf het moment dat ik incheckte en door drie afbekkende receptionisten werd begroet,wist ik dat ik een fout had gemaakt.
Internet was misleidend als gratis beschreven, maar het kost £ 15 en in vier kamers waar ik het probeerde 420, 421, 414 en 418 was de netwerkkabel kapot.
IBAN, de provider, zei mij om iemand te halen uit het hotel om de kabels te vervangen maar ze zeiden dat ze het te druk hadden en het was niet hun taak.
Het kon ze echt niks schelen.
Mijn TV werkte ook niet en het kostte 2 uur voordat ze kwamen om hem te resetten!
Ontbijt was niet inbegrepen en ik werd de halve nacht wakker gehouden door een discotheek op de 6e verdieping ( mijn kamer schudde ervan)!
Ik betaalde uiteindelijk £ 103 voor deze zeer gemiddeld 3 -sterren ervaring.
Ik kon niet wachten om uit te checken en te verhuizen naar de overkant van de straat naar het Marriott waar voor £ 105 alles inbegrepen was, alles werkte en van kwaliteit was en het personeel kon niet behulpzaam genoeg zijn, zelfs mij achterna rennen met een paraplu toen het regende!
Als je respect hebt voor jezelf, maak geen gebruik van de 'Future Inn'.

Bedank SilverfoxMoscow
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
Andrew-FOH, General Manager van Future Inn Cabot Circus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2011
Google-vertaling

Dear Guest,

First and foremost may I extend to you my formal apologies for the disappointing experience you received during your recent stay.

The internet facility within the hotel is clearly advertised as Free WiFi in the Restaurant and our Public Areas with wired internet in the bedrooms at a payable charge. I was disappointed to hear that this facility was not working sufficiently for you and I will be taking this up with our 3rd Party Internet Provider.

Our function room is situated on the 6th Floor of the hotel and was in use on the evening in question. The disco was finished at midnight in compliance with our licensing agreement and no other music was heard after this time.

In response to your comments regarding my receptionists, I again extend to you my formal apologies that you felt that the service from my team was less than satisfactory. I will be carrying out a full investigation to ascertain the facts that occurred on that evening.

Thank you for your comments regarding your stay at Future Inn Bristol.

Regards,

Jennie Steward
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 26 augustus 2011

Dit hotel was adequaat, niets om over naar huis te schrijven.
De kamer was prima, schoon en van een goed formaat.
Het personeel was zeer behulpzaam maar deed nou niet hun uiterste best.
Het restaurant was heel slecht in termen van service maar voor wat betreft keuze, waarde en kwaliteit van het eten was het prima voor ontbijt en diner.

Bedank Lilypony
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Andrew-FOH, Front Office Manager van Future Inn Cabot Circus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2011
Google-vertaling

Thank you for your feedback on your stay at the Future Inn Cabot Circus.

We strive to offer excellent customer service and i apologise if you did not feel that you received this. We are pleased to hear, however, that you found the cleanliness and size of your room to be of your liking.

Many Thanks

Andrew Hood
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 oktober 2018

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FOH Future Inns H, Guest Relations Manager van Future Inn Cabot Circus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken