Beoordeeld op 14 september 2017 via mobiele applicatie

Perfect als je net van de ferry komt: snelle check-in, comfortabele bedden en een warme douche. Het uitzicht 's morgens is ook niet slecht: kleine baai en de vissershaven. Zou hier gerust enkele nachten kunnen doorbrengen.....

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 3 september 2017

Ontvangst is zeer vriendelijk , hotel ligt niet ver van Ferry en dit is handig als je 15u op een boot hebt doorgebracht.
Kamer veroudert maar proper, op 't eerste zicht zijn bedden comfortabel maar na 2 nachten was ik geradbraakt (8 weken geleden hernia operatie gehad maar nog nergens anders klachten gehad).
Ontbijtruimte was verschrikkelijk, ongezellig en er hing een zeer ongename geur

Beoordeeld op 3 september 2017 via mobiele applicatie

We verbleven hier 1 nacht in verband met de ferry naar Prince Rupert. Prima kamer met voldoende voorzieningen en uitzicht op het haventje. Er wordt gratis WiFi aangeboden. Twee ruime bedden op de kamer. Heerlijk geslapen.

Beoordeeld op 30 augustus 2017

We hebben hier geslapen na het nemen van de Inside Passage. Dat maakt dat we maar rond middernacht toegekomen zijn. Het hotel ligt vlak bij Port Hardy waar de ferry aankomt dus dat was wel handig. De kamers zijn degelijk maar niet meer dan dat, net zoals het ontbijt. Ideaal als tussenstop na de ferry om vervolgens je reis verder te zetten.

Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dicht bij de aankomst van de ferry, kwamen pas om middernacht aan. Vriendelijk personeel wachtte ons op. Kamer was aardig naar niet meer dan dat. Erg gehorig. Ligt wel erg mooi aan een baai, maar dat zagen we de volgende ochtend pas.