“Prima”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Glen Lyon Inn
Beoordeeld als nr. 3 van 6 hotels in Port Hardy
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect als je net van de ferry komt: snelle check-in, comfortabele bedden en een warme douche. Het uitzicht 's morgens is ook niet slecht: kleine baai en de vissershaven. Zou hier gerust enkele nachten kunnen doorbrengen.....

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

3 september 2017 beoordeeld

Ontvangst is zeer vriendelijk , hotel ligt niet ver van Ferry en dit is handig als je 15u op een boot hebt doorgebracht.
Kamer veroudert maar proper, op 't eerste zicht zijn bedden comfortabel maar na 2 nachten was ik geradbraakt (8 weken geleden hernia operatie gehad maar nog nergens anders klachten gehad).
Ontbijtruimte was verschrikkelijk, ongezellig en er hing een zeer ongename geur

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier 1 nacht in verband met de ferry naar Prince Rupert. Prima kamer met voldoende voorzieningen en uitzicht op het haventje. Er wordt gratis WiFi aangeboden. Twee ruime bedden op de kamer. Heerlijk geslapen.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
30 augustus 2017 beoordeeld

We hebben hier geslapen na het nemen van de Inside Passage. Dat maakt dat we maar rond middernacht toegekomen zijn. Het hotel ligt vlak bij Port Hardy waar de ferry aankomt dus dat was wel handig. De kamers zijn degelijk maar niet meer dan dat, net zoals het ontbijt. Ideaal als tussenstop na de ferry om vervolgens je reis verder te zetten.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dicht bij de aankomst van de ferry, kwamen pas om middernacht aan. Vriendelijk personeel wachtte ons op. Kamer was aardig naar niet meer dan dat. Erg gehorig. Ligt wel erg mooi aan een baai, maar dat zagen we de volgende ochtend pas.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed, degelijk hotel. We hadden een late arrival omdat we met de ferry vanuit Prince Rupert kwamen. Het personeel is aardig en behulpzaam. De kamer is prima en schoon, heerlijk om bij te komen van de lange dag op de boot.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
29 augustus 2016 beoordeeld

Wij kwamen rechtstreeks van de inside passage, dus het was rond 24u00 dat wij aanbelanden in de Glen Lyon Inn. Ontvangst werd gedaan door 1 oudere dame, geen lift beschikbaar, dus voor we op de kamer waren met onze bagage was er al snel een halfuurtje voorbij. Het hotel is verouderd, dus eigenlijk waren we tevreden dat we hier maar 1 kort nachtje moesten doorbrengen. Met zo een kort verblijf is het gevaarlijk dat de recensie die ik schrijf niet 100% juist is, maar het is wel typerend dat het ontbijt werd opgediend door 1 meisje. Het was geen buffet, iedereen kreeg een aantal toastjes, met roerei. Daar wij een groep van 20 waren duurde de bediening dus lang, zelfs onze reisleider is ingesprongen bij de bediening en in de keuken om het geheel iets te versnellen.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
William S, Manager van Glen Lyon Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2016

Thank you for your response. The Glen Lyon Inn does have an elevator, so I am
not sure why it took so long getting your luggage and from what group you were with.
All bus tours have a set menu before they arrive and know that it will be plated for each
person as our restaurant does not have the space for buffet.
So truly sorry you were not satisfied and if you could let me know what group you were with so we can do better for them next visit.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Port Hardy in overweging
op 1,5 km afstand
Ecoscape Cabins
nr. 2 van 15 in Port Hardy
154 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Glen Lyon Inn geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Glen Lyon Inn

Adres: 6435 Hardy Bay Road | P.O. Box 103, Port Hardy, British Columbia V0N 2P0, Canada
Telefoonnummer:
Locatie: Canada > British Columbia > Vancouver Island > Port Hardy
Voorzieningen:
Bar/lounge Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 6 hotels in Port Hardy
Prijsklasse: € 77 - € 128 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — Glen Lyon Inn 2.5*
Aantal kamers: 44
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Glen Lyon Inn met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Glen Lyon Hotel Port Hardy

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?