“Lunch genieten met de fam”
Beoordeling van Restaurante Mahoh

Restaurante Mahoh
Geclassificeerd als nr. 5 van 12 Restaurants in Villaverde
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
26 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ontspannen genieten van de sfeer en omgeving het eten was top en voldoende voor ons vlees , soep , kaas en lekkere rode en witte wijn .

Datum van bezoek: april 2019

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten!
Heerlijke zalm, tonijn en biefstuk!
Verse ingrediënten en lekkere/originele combinaties, zoals zalm tartaar met aardbeien en granaatappeltjes!
Vriendelijke bediening, doen erg hun best.
Kortom, zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: mei 2018
9 februari 2018 beoordeeld

Vriendelijk personeel. Ondanks dat er een grote groep (bus) al aan tafel zat werden wij prima welkom geheten. Geen gehaast of gestress.
Heerlijke geitenragout met kaas en een konijnstoofschotel gegeten. De salade van tomaat met verse kaas en walnoten was ook echt lekker.
De kok stond flinke lappen vlees te bereiden op een houtgestookte gril.
Een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2018
4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We stopten hier min of meer toevallig na bezoek aan Oliva en de molens. Geweldige ambiance. Lekker buiten gezeten, maar het kan ook binnen. Zeer aardige mensen en de twee gerechten die we hebben gegeten waren bijzonder smaakvol. Ook de witte wijn die ze zelf hebben gekozen was een schot in de roos. Je kunt je hier laten verrassen en verwennen.

Datum van bezoek: januari 2018
21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval langs gereden en gestopt. Overheerlijke maaltijd tussen de locale bevolking die hier tafels reserveert.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Restaurante Mahoh bekeken, bekeken ook

Puerto del Rosario, Fuerteventura

In Restaurante Mahoh geweest? Deel je ervaringen!