“Zeer leuk restaurant met uitgebreide kaart”
Beoordeling van El Horno

El Horno
Geclassificeerd als nr. 6 van 12 Restaurants in Villaverde
Keukens: Steakhouse
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gingen hier op gevoel heen omdat we er al een keertje eerder langs waren gereden onderweg naar Corralejo. Zeer leuk restaurant met een verhaal. 100 jaar oud en restaurant zit er nu 15 jaar. Bediening super vriendelijk en veel lokale gerechten. Eten was dan ook zeer goed. Zelfs de salade wat in Spanje altijd een gok is ;-)

Datum van bezoek: februari 2018

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten. Schone wc. Vriendelijk personeel. Niet duur. Mooie locatie. Rokers kunnen prima buiten eten op het overdekte terras.

Datum van bezoek: september 2017
10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en gemoedelijk restaurant. Lekker grote porties vlees, beste op het eiland, komen ook veel locals.

Datum van bezoek: mei 2017
26 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hou je van vlees? Dan ben je hier bij het juiste adres. Echt super lekker gegeten. Je beland in een authentieke restaurantje waar al je wensen worden vervuld.

Datum van bezoek: maart 2017
23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren met zijn 5-en (3 kinderen) bij dit restaurant en terwijl het de aanblik heeft van een cafetaria, kun je er lekker eten van de uitgebreide kaart. De bediening is vriendelijk en de prijs is relatief laag. We zijn er in onze vakantie een aantal keren geweest en steeds was de kwaliteit top!

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die El Horno bekeken, bekeken ook

In El Horno geweest? Deel je ervaringen!