“Heel goed eten, geweldige service, prettige sfeer”
Beoordeling van Casa Marcos

Casa Marcos
Geclassificeerd als nr. 3 van 12 Restaurants in Villaverde
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
12 februari 2022 beoordeeld

Een reservering is aan te raden, het is een zeer populair restaurant, ook bij de lokale bevolking. Na de maaltijd begrepen we waarom. Wij hebben hier heerlijk gegeten! De porties zijn groot, dus als je drie gerechten besteld voor twee personen dan zit je goed. Bruno komt langs met een bord en geeft uitleg. Wij vonden de bediening heel aardig en de sfeer erg prettig. Voor een hele schappelijke prijs eet je hier uitstekend.

Datum van bezoek: februari 2022

20 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn al vele malen naar Fuerteventura gekomen en altijd wel meerdere keren per vakantie een bezoek aan Casa Marcos. Het restaurant is heropend op een nieuwe plek, zeer prettig restaurant waar je rustig kunt zitten, veel beter dan in de oude Casa Marcos. De kaart is bekend en biedt genoeg opties om aan de verschillende wensen te voldoen. Casa Marcos is een aanrader

Datum van bezoek: juli 2020
8 juli 2020 beoordeeld

Superlekkere tapas-beleving met top-bediening. Het terras geeft prachtig uit op de vulkaan in Villaverde. Prijs viel heel goed mee...

Datum van bezoek: juli 2020
26 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben je in de buurt van Villaverde? Kom dan zekeren keertje hier eten. Best reserven want anders kan het zijn dat je geen plaats hebt. Je kan kiezen uit verschillende gerechtjes. Wij hebben de vis genomen met scampi's in cocossaus en de ribbetjes met patatjes in het midden. Een echte aanrader om deze gerechten te proberen. Super vriendelijk personeel. Alles was gewoonweg top,

Datum van bezoek: maart 2017
4 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van de zeer goede beoordeling zijn we hier gaan lunchen. De uitgebreide toelichting op het menu was erg prettig en de gekozen gerechten waren zowel qua creativiteit als qua kwaliteit van bijzonder hoog niveau. Wie van eten houdt wat echt met aandacht wordt bereid en geserveerd moet hier zeker op bezoek gaan, onze verwachtingen zijn waargemaakt.

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Casa Marcos bekeken, bekeken ook

Villaverde, La Oliva

In Casa Marcos geweest? Deel je ervaringen!