“Voor herhaling vatbaar”
Beoordeling van La Villa

La Villa
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Villaverde
5 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je echt lekker wilt dineren op Fuerteventura dan mag je La Villa in Villaverde niet overslaan. De eigenaar en zijn vrouw zorgen voor een fantastische smaakbeleving. Heerlijke gerechten met mooie wijnen in een fijne rustige sfeer. Reserveren is een must want er is weinig plaats voor een avond culinair genieten.

If you want to have a nice dinner om Fuerteventura you must not miss La Villa in Villaverde . The owner and his wife present you a wonderfull culinairy experience. Tastefull dishes accompanied by beautifull wines in a nice quiet atmosphere.
Reservation is a must

Datum van bezoek: mei 2022

21 januari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste Restaurant Fuerteventura !
Staat meer dan verdiend op nr 1 !
Hier 2x geweest tijdens ons verblijf en alles was top !
Ze werken met top producten en dat proef je !
Graag wil ik het recept van de cheese cake...

Datum van bezoek: januari 2021
11 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden al veel gelezen over dit restaurant en het was zeker de moeite. Elk gerechtje was dik in orde. Prijs kwaliteit niets over aan te merken... en ook de bediening was top, super vriendelijke mensen. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: november 2020
20 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In het mooie restaurant La Villa werden wij heel vriendelijk ontvangen door de gastheer. De kaart is niet heel groot maar biedt genoeg variatie. Wij hadden de keuze gemaakt om verschillende voorgerechten met elkaar te delen, echt alle 4 de keuzes zeer lekker en mooi gepresenteerd. Het hoofdgerecht was voor ons allen ook zeer goed bevallen, ook hier was alles kwalitatief heel goed. De nagerechten waren ook erg lekker. Echt een aanrader als je van rustig dineren houdt en service op prijs stelt, prijzen zijn hoger dan de gemiddelde restaurants maar zeker in balans met wat je ervoor krijgt.

Datum van bezoek: juli 2020
27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt waar, dit restaurant overtreft de verwachtingen. Gevonden via TA. Wij kunnen eerdere recensies bevestigen. En wat een fijne gastheer/eigenaar, hij houdt zijn gasten in de gaten en weet de juiste benadering te vinden. Hij en de kokkin hebben passie voor hun vak. Goede smaakcombinaties, verse producten .....absoluut een aanrader voor fijnproevers.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die La Villa bekeken, bekeken ook

Villaverde, La Oliva

In La Villa geweest? Deel je ervaringen!