“Beste Restaurant Fuerteventura”
Beoordeling van La Villa

La Villa
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Villaverde
21 januari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste Restaurant Fuerteventura !
Staat meer dan verdiend op nr 1 !
Hier 2x geweest tijdens ons verblijf en alles was top !
Ze werken met top producten en dat proef je !
Graag wil ik het recept van de cheese cake...

Datum van bezoek: januari 2021

11 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden al veel gelezen over dit restaurant en het was zeker de moeite. Elk gerechtje was dik in orde. Prijs kwaliteit niets over aan te merken... en ook de bediening was top, super vriendelijke mensen. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: november 2020
20 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In het mooie restaurant La Villa werden wij heel vriendelijk ontvangen door de gastheer. De kaart is niet heel groot maar biedt genoeg variatie. Wij hadden de keuze gemaakt om verschillende voorgerechten met elkaar te delen, echt alle 4 de keuzes zeer lekker en mooi gepresenteerd. Het hoofdgerecht was voor ons allen ook zeer goed bevallen, ook hier was alles kwalitatief heel goed. De nagerechten waren ook erg lekker. Echt een aanrader als je van rustig dineren houdt en service op prijs stelt, prijzen zijn hoger dan de gemiddelde restaurants maar zeker in balans met wat je ervoor krijgt.

Datum van bezoek: juli 2020
27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt waar, dit restaurant overtreft de verwachtingen. Gevonden via TA. Wij kunnen eerdere recensies bevestigen. En wat een fijne gastheer/eigenaar, hij houdt zijn gasten in de gaten en weet de juiste benadering te vinden. Hij en de kokkin hebben passie voor hun vak. Goede smaakcombinaties, verse producten .....absoluut een aanrader voor fijnproevers.

Datum van bezoek: februari 2020
10 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant! Het eten is geweldig en de bediening (ik denk de eigenaar) is heel erg aardig. Prijzen zijn prima. Het beste restaurant van onze vakantie. Het restaurant zelf is ook heel erg mooi. Probeer de tonijn, super lekker.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die La Villa bekeken, bekeken ook

Villaverde, La Oliva

In La Villa geweest? Deel je ervaringen!