“Verjaardags dinner”
Beoordeling van Bistro Voldaan

Bistro Voldaan
Geclassificeerd als nr. 1 van 15 Restaurants in Heerde
22 augustus 2020 beoordeeld

Op het eerste gezicht een zeer knus gebouw, maar zodra je binnen stapt een zeer luxe uitstraling! Mijn vrouw had gereserveerd en we kregen bij binnenkomst een lekkere Prosecco. Uiteraard nog even gegevens achter laten ivm covid-19, maar verder lekker zitten.

Het eten was echt fantastisch! Wijnen genoeg, een aantal bieren op de tap, en ook nog een leuk aanbod kwa dranken.

Wij kozen voor het verrassingsmenu 4 gangen, de hapjes klein en lekker. Bij het hoofdgerecht helaas wel patat, dit vindt ik te makkelijk. Bij het dessert kreeg ik een vuurfontein ivm mijn verjaardag leuk!

Wc was prima iets aan de oude kant als je het vergelijkt met het uiterlijk van de zaak zelf. Handen afdrogen doe je het handdoeken die je na gebruik in een bak deponeert en er stond deo voor je klaar.

Helaas waren er wel veel vliegen in de zaak, maar het is natuurlijk boerenland. Het is een top zaak en wij komen zeker nogmaals langs. De naam bistro vind ik niet op zijn plaats maar ze gebruiken het omdat het gezelliger klinkt. Snap ik wel, maar het is een top Restaurant!

Datum van bezoek: augustus 2020

11 mei 2020 beoordeeld

De bezorging was prima, en duidelijke informatie omtrent het warm maken van het menu! Dit diner werd bij ons thuis bezorgd op moederdag. Een grote verrassing!!!

Datum van bezoek: mei 2020
24 april 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Covid-19 Corona maakt het niet mogelijk deze bistro aan het Apeldoorns kanaal fysiek te bezoeken. We besloten daarom gebruik te maken van de bezorgservice en bestelden het op de website aangeboden 3 gangen menu. Dat biedt keuze uit 2 soepen als voorgerecht, als hoofdschotel is er keuze uit 3 mogelijke gerechten, alle met asperges. En ter afronding is er 1 nagerecht. Er kan bijpassende wijn bij besteld worden. Het menu wordt keurig verpakt bezorgd met een duidelijke instructie hoe het gereed te maken. We hadden een smakelijke aspergesoep. Vervolgens asperges met gemarineerde zalm ( naar keuze rauw of gepocheerd te nuttigen), ei, krielaardappelen en hollandaisesaus.als afronding een witte chocolademousse met sinaasappel en appelcrumble. De op te warmen gerechten worden in sealbags geleverd en zijn zo eenvoudig in pan met water op te warme. Porties zijn ruim voldoende. Alle gerechten zijn ondanks transport en opwarmen goed op smaak gebleven. De prijs kwaliteit is uitstekend. We hebben het menu zelf gecombineerd met een witte chardonay uit Sud Tirol.
Bestellen was eenvoudig, met snelle reactie en bevestigen van levertijdstip. Een aanrader!

Datum van bezoek: april 2020
5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden samen gegeten bij voldaan. Het viel ons niet mee. Vorig jaar een bezoek gebracht en toen was het prima. Nu was het vlees te rauw en de desserts vielen tegen. Omdat het vorig jaar prima was, geef ik nu nog 2 sterren. Maar de kwaliteit is zeker niet constant.

Datum van bezoek: februari 2020
30 januari 2020 beoordeeld

Leuke zaak in het gehucht Hoorn bij Heerde. Leuke aankleding. Zeer vriendelijke personeel. Heerl8k gegeten. De tarbot was goed vers en heerlijk bereid. Ook de andere tafelgenoten , die onder meer hertenbiestuk en zeebaars, aten waren zeer tevreden.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Bistro Voldaan bekeken, bekeken ook

In Bistro Voldaan geweest? Deel je ervaringen!