Beoordeeld op 12 juni 2018 via mobiele applicatie

Hotel lobby springt eruit door de gigantische hoogte en ruimte die er is. Geweldig verlicht in de avond. Mooi design van binnen en. Uiten. Vriendelijke dame bij de incheck die ruim de tijd neemt voor uitleg zonder overdreven te zijn. Vriendelijke conciërge die mijn koffer nog even bewaart totdat de kamer klaar is. En ook vriendelijk personeel bij de bar en in het restaurant. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en als het er niet staat, kun je de kok vragen om het te bereiden. Kamer ruim en fijne bedden. Regendouche en gewone douche in tevens een ruime en lichte badkamer. Daar sta je elkaar niet snel in de weg. Perfecte locatie voor zakelijke meetings, aan Schiphol Airport gelegen maar ook een goede uitvalsbasis naar Amsterdam Centraal waar je met de trein rechtstreeks en binnen 15 minuten bent.

Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
Jolijn Z, General Manager van Hilton Amsterdam Airport Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2018

Beste gast,

Graag wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen met andere reizigers. Het is super leuk om te lezen dat u heeft genoten van uw verbijf, uw complimenten zijn zeer gewaardeerd!

Wij kijken ernaar uit u weer te mogen begroeten, met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 29 mei 2018

Als je vroeg moet vliegen is het hier bijzonder aangenaam toeven. Prettige kamer, goede bedden en dito badkamer. Helaas was het wat prijzig (zal een vraag/aanbod kwestie zijn geweest), wat wel jammer is als je er max 6 uur verblijft. Verder ok en vriendelijk personeel.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Jolijn Z, General Manager van Hilton Amsterdam Airport Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste gast,

Graag wil ik u bedanken voor het kiezen voor Hilton Schiphol voorafgaande van uw vlucht, uw complimenten zijn uiteraard zeer gewaardeerd en ik kijk uit naar een volgend bezoek.

Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Het beleid van het nieuwe Hilton op Schiphol is er niet bepaald klantvriendelijker op geworden helaas... al jaren reizen wij iedere zomer naar de USA. Twee keer gelogeerd in Hilton Schiphol. Wij gaven altijd keurig aan dat wij dan gebruik willen maken van hun park sleep fly arrangement, maar dat wij een extra nacht nodig hebben omdat de vluchten uit USA de volgende dag aankomen (dan nog de nacht ervoor dat je er slaapt is eigenlijk bijna 23 dagen). Dit was de beide keren geen enkel probleem! ‘Daar deden zij niet moeilijk over.’ Nu belde mijn echtgenoot (al jaren member) afgelopen week om te boeken en gaf netjes het 23 dagen verhaal aan. Wat was het antwoord? Ja meneer dat kan, maar dan betaalt u wel twee dagen extra parkeerkosten. Zo’n EUR 98,— extra dus.

Je kunt dus alleen het 21 dagen pakket kopen als je 20 nachten in bijvoorbeeld Europa verblijft. Boek je drie volle weken in Europa dan betaal je dus het PSF tarief plus EUR 49,—. Ga je naar de USA dan betaal je nogmaals EUR 49,—. Belachelijk dit. Doe dan een schappelijker tarief voor die extra dag en/of USA vliegdag. Aangezien Hilton tegenwoordig wel meer ‘eigenaardigheden’ heeft is het tijd om misschien maar eens over te stappen naar een andere keten...

Verbleef: mei 2018
Jolijn Z, Guest Relations Manager van Hilton Amsterdam Airport Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Beste gast,

Graag wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring met betrekking tot uw reserverings aanvraag inclusief parkeren. Het spijt mij te lezen dat u bent teleurgesteld. Graag wil ik benadrukken dat het niet uitmaakt naar welke bestemming u vliegt ten behoeve van het parkeren, het gaat uiteraard om het aantal dagen. Ik heb in de tussentijd uw commentaar doorgestuurd naar de desbetreffende manager voor review met haar team.

Ik neem persoonlijk contact met u op voor verdere afhandeling.

Desi Janson

Beoordeeld op 4 mei 2018

Ideaal begin van een vliegvakantie: park-sleep-fly is perfekt: Fijne kamer met riante badkamer, auto in parkeergarage, binnendoor naar de terminal. Vriendelijk en accuraat personeel. Restaurant met kwaliteitskeuken.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 21 april 2018

Het Hilton ziet er van buiten al spectaculair uit, maar bij binnenkomst wordt je overvallen door een serieus wow-gevoel vanwege het grandioze ruimtelijk effect van het enorme atrium, dat zo’n tien tot twaalf verdiepingen hoog boven je uit torent, met helemaal in de nok een groot glazen dak! Mijn kamer (een King DLX Airport View) veroorzaakte bij binnenkomst opnieuw een wow-gevoel: je kijkt door de enorme diagonaal geplaatste vensters zó over de hele luchthaven uit tot in de verste verten. De indeling van de kamer is erg inventief en ziet er luxueus uit, met alles wat je nodig hebt: bureau met bureaustoel, luie stoel, grote televisie, heerlijk bed, een ruime badkamer met een enorme douche. En je hoort zo goed als niets van de vliegtuigen die toch zo ongeveer onder je neus opstijgen en landen. De bar in de lobby is misschien niet echt gezellig, daar is de ruimte te kolossaal voor, maar het restaurant (wel wat aan de prijs!) is juist weer erg leuk en warm ingericht, het eten is heerlijk en de bediening erg aardig. Ook de mensen aan de receptie zijn efficiënt en attent. Al moet je je er wel op instellen dat een groot deel van het personeel buitenlands is en dat je vrijwel steeds in het Engels wordt aangesproken. Maar dat hangt natuurlijk samen met de locatie van dit bijzondere hotel. En nog een voordeel: je wandelt vanuit het hotel via een overdekte corridor in zo'n minuut of 10 zo naar Schipholplaza en de vertrekhallen, ideaal!
Kortom, een absolute aanrader om er te overnachten als je de volgende dag al vroeg moet vliegen. Of als je jezelf gewoon eens wilt verwennen, je kunt gewoon de hele dag achter het glas op je hotelkamer zitten genieten van het uitzicht!!

Kamertip: De kamers in de binnenring kijken uit in het atrium, daardoor mis je een groot deel van de attractie van dit hotel.
  • Verbleef: april 2018, reisde alleen
Jolijn Z, General Manager van Hilton Amsterdam Airport Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2018

Beste gast,

Graag wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring met de nederlandse gasten. Ik ben blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons in het hotel. Uw complimenten zijn zeer gewaardeerd en wij kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen.