Mona's w

Een prachtig hotel, maar niet als je voor de drank gaat!

4,0 van 5 bollen19 mei 2024 beoordeeld
Voordat ik mijn vlucht naar de VS moest halen ivm een reis van drie maanden, de nacht doorgebracht in het Steigenberger Airport Hotel in Amsterdam. De receptioniste hielp mij keurig op weg en zo kwam ik in een heerlijke kamer uit. Om mijn reis te kunnen openen wilde ik in de bar beneden een cocktailtje gaan halen, maar van de prijzen sloeg ik stijl achterover. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat er ergens in Nederland 15,50 voor een simpele Mojito werd gevraagd. Die IJsblokjes moesten wel van goud zijn? Het daarom maar bij een cola en wat kipsnacks gehouden.

De volgende dag was ik eigenlijk een beetje huiverig ervoor om naar het ontbijt te gaan, want mijn ervaringen met de prijslijst van de sports bar voorspelden niet veel goeds... Totdat ik het uitgebreide buffet zag en een heerlijk omeletje van Milly voorgeschoteld kreeg. Dat maakte erg veel goed!
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 11 jun 2024
Beste gast,

We zijn blij te horen dat u genoten hebt van uw verblijf in ons prachtige hotel en dat onze receptioniste u goed heeft geholpen en naar een heerlijke kamer heeft geleid.

Het is geweldig om te horen dat het ontbijtbuffet u positief heeft verrast en dat u genoten hebt van het omeletje van Milly. We zullen uw complimenten aan haar doorgeven.

We hopen dat u desondanks een prettige reis hebt gehad naar de VS en kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Boek nu met Marriott Bonvoy
    3.6 km van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam
    Gratis parkeren
    Meer hotels in Schiphol bekijken
    Beoordeeld op 11 april 2024

De gastvrouw die ons bij het ontbijt begroette, Marleen, was een cadeautje om de dag mee te starten.
    Één en al vriendelijkheid, zonder opdringerig te zijn. Ze gaf ons het gevoel dat het voor haar een feestje was om ons te woord te staan. Het ontbijt was van grote klasse, maar Marleen was het gouden randje!

Datum van verblijf: maart 2024
    Erwin Bruyn, General Manager van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2024

Beste Maartje,

Wat fijn om te horen dat u zo'n fantastische ervaring heeft gehad met Marleen tijdens het ontbijt! Haar vriendelijkheid en gastvrijheid hebben duidelijk bijgedragen aan een geweldige start van uw dag. We zullen uw lovende woorden zeker aan haar doorgeven.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor nog meer heerlijke ontbijtmomenten!

Beoordeeld op 28 maart 2024 via mobiele applicatie

Goede faciliteiten (welness & gym) en een behulpzaam personeelsbestand. Voor flight crew zijn er genoeg ruimtes om rustig te werken. Daarnaast word je iedere ochtend goed ontvangen bij het ontbijt met een brede glimlach van Milly met een overheerlijk omeletje.

Datum van verblijf: maart 2024
    Reistype: Reisde voor zaken
    Erwin Bruyn, General Manager van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2024

Beste Sam,

Het doet ons een genoegen te horen dat u onze faciliteiten en het behulpzame karakter van ons personeel waardeert. We streven ernaar een rustige en comfortabele omgeving te bieden voor al onze gasten, zodat ze optimaal kunnen genieten van hun verblijf.

Het is ook fijn te horen dat u genoten heeft van ons ontbijt en de vriendelijke service van Milly. We zullen haar zeker uw complimenten doorgeven.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in het Steigenberger Airport Hotel Amsterdam.

Beoordeeld op 14 maart 2024

Was geweldig 👍🏻🤩🤩heeeeeellllle fijne verblijf gehad. Mooi zwembad 🏊🏻‍♀️ heb heeeeerrrrrrrrlijkkkk gezwommen 🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️Alleen weinig keuze in het menu☹️☹️ Goede service🤩🤩. Fijne kamer met een fijn bed 🛏️🛌🏻. Mooie badkamer 🛁

Datum van verblijf: september 2023
    • Reistype: Reisde alleen
    Bedank Patricia en Tam... N
    Erwin Bruyn, General Manager van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2024

Beste Patricia,

Uw positieve woorden over uw recente verblijf bij ons in het Steigenberger Airport Hotel Amsterdam betekenen veel voor ons team. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van ons zwembad en de comfortabele faciliteiten van uw kamer.

Uw opmerking over de beperkte menukeuze nemen we ter harte. We streven er altijd naar om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen en zullen uw feedback gebruiken om onze diensten verder te verbeteren.

We hopen dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 30 december 2023

Gratis patatje gekregen na een lange mars van af Amsterdam Centraal. AARDIGE gozer aan de bar, ik kreeg ook genoeg sausjes bij het patatje dat kon ik zeer waarderen. Ik had noch aangeboden te betalen maar de beste man vond het wel goed zo

Datum van verblijf: december 2023
    Reistype: Reisde alleen
    Erwin Bruyn, General Manager van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2024

Beste gast,

Het doet ons goed om te horen dat u onze patat waardeert. Het is ons een genoegen om u te verwennen met kleine gebaren, zoals extra sausjes bij uw patatje of een gratis snack na een lange dag.

Het is belangrijk voor ons dat elke gast zich welkom en verzorgd voelt. Uw complimenten over onze collega aan de bar zullen we zeker delen, dit soort feedback is zeer motiverend voor ons team.

We hopen u snel weer te verwelkomen in het Steigenberger Airport Hotel Amsterdam.

Beoordeeld op 23 december 2023

Wij kwamen in het Steigenberger airport hotel terecht nadat onze vlucht was gecanceld en we pas in 2 dagen vertrokken. We hebben hier dus 2 nachten verbleven.

Wij hadden het geluk dat we geen huwelijk/ begrafenis hoefde te missen, en we konden genieten van de service van het hotel.

En dat is goed gelukt! Ik vind het een ontzettend chique hotel, met mooie kamers en heerlijke bedden.

Het hoogtepunt van de dag was het ontbijt. Het ontbrak aan niets... Omeletten en pannenkoeken worden vers gemaakt door Milly, terwijl ze vrolijk en grappend een praatje met je maakt. Super aardig.

Allemaal soorten yoghurt met nog meer soorten muesli en noten. Heerlijke verse sinaasappelsap, 4 (!) soorten hagelslag, vers fruit, heel veel soorten brood en bolletjes, English breakfast en zelfs loempia s en gyoza (gewoon omdat het kan, lekker in de hand als je op je omelet wacht).

Het diner was beduidend simpeler : pasta en curry, maar nog steeds erg smakelijk.

Er gaat ieder half uur een shuttle naar Schiphol, keurig op tijd.

Van de spa hebben we niet gebruik gemaakt, maar we zijn er wel even heen gelopen... Zag er keurig uit.

Wij vonden het oprecht jammer om uit te checken na 2 nachten en naar onze vlucht te gaan. Kortom, geen zorgen als je vlucht geannuleerd wordt en je hier terecht komt.

Als je er bent... Doe de groeten aan Milly als je op je omelet wacht!

Kamertip: Drankjes zijn erg duur in de bar, dus neem zelf wat drinken / snacks mee van Schiphol. Er is een Albert Heijn to go naast het hotel!
    Datum van verblijf: december 2023

Beste Jeroen,

Wat fijn om te horen dat uw onverwachte verblijf bij ons zo positief is ervaren. Het is altijd ons doel om een comfortabele en plezierige omgeving te creëren voor onze gasten, zelfs in onvoorziene omstandigheden zoals een geannuleerde vlucht.

We zijn blij dat u de kwaliteit en diversiteit van ons ontbijt heeft gewaardeerd en dat onze medewerker Milly een positieve indruk heeft achtergelaten. Uw complimenten zullen we zeker met haar delen.

We hopen dat uw uiteindelijke reis soepel is verlopen en dat we u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen onder betere omstandigheden.