Beoordeeld op 28 mei 2018

Wij hadden een zeer goed verblijf in dit hotel. En dit reeds van bij de ontvangst: zeer vriendelijk pêrsoneel, ook het ontbijt: lekker en uitgebreidt, alle comfort...kortom een aanrader!!
De shuttle dienst brengt je in een klein 10 minuutjes naar de luchthaven en als busje vol...dan wordt er simpelweg taxi gebeld...je wordt hier echt op je wenken bediend!!

Beoordeeld op 26 mei 2018

Prima kamers en faciliteiten, ontbijt erg prijzig en de early breakfast mogelijk erg karig. Niet veel te doen in directe omgeving wel alles bereikbaar in korte tijd als men een steden trip wil ondernemen,
Luchthaven shuttle ieder half uur

Beoordeeld op 24 mei 2018

Door omstandigheden pas na 6 jaar terug in dit uitstekende hotel, wij kozen hier weer voor sleep en park en maken gebruik van de shuttle service naar Schiphol.
Onze kamer was ruim, licht, modern en zeer schoon.
Het bed wat hard maar de kussens waren vreselijk, geen enkele body, hier moet naar gekeken worden.
De service is top en vriendelijk.

Beoordeeld op 12 mei 2018

Zeer tevreden. Mooi hotel, prettig personeel. Fantastische upgrade gekregen toen de electriciteit niet goed werkte op ons spiksplinternieuwe kamer. Prima prijs/kwaliteit verhouding. We hebben hier 1 nacht geslapen icm een week parkeren in de overdekte parkeergarage. Early breakfast gehad voor het ontbijtbuffet geopend werd. Eigen shuttle heeft ons binnen 15 minuten naar Schiphol gebracht. Dit gaan we zeker vaker doen!

Beoordeeld op 20 april 2018 via mobiele applicatie

Dit is een heel prettig hotel op steenworp afstand van de luchthaven Schiphol met een shuttle bus naar de terminals!mooie frisse kamer en een goed bed met dito matras!ontbijt was prima en het hele team was uitermate vriendelijk!

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde alleen