Beoordeeld op 24 mei 2018

Door omstandigheden pas na 6 jaar terug in dit uitstekende hotel, wij kozen hier weer voor sleep en park en maken gebruik van de shuttle service naar Schiphol.
Onze kamer was ruim, licht, modern en zeer schoon.
Het bed wat hard maar de kussens waren vreselijk, geen enkele body, hier moet naar gekeken worden.
De service is top en vriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 12 mei 2018

Zeer tevreden. Mooi hotel, prettig personeel. Fantastische upgrade gekregen toen de electriciteit niet goed werkte op ons spiksplinternieuwe kamer. Prima prijs/kwaliteit verhouding. We hebben hier 1 nacht geslapen icm een week parkeren in de overdekte parkeergarage. Early breakfast gehad voor het ontbijtbuffet geopend werd. Eigen shuttle heeft ons binnen 15 minuten naar Schiphol gebracht. Dit gaan we zeker vaker doen!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Deutsche Hospitality
Beoordeeld op 20 april 2018 via mobiele applicatie

Dit is een heel prettig hotel op steenworp afstand van de luchthaven Schiphol met een shuttle bus naar de terminals!mooie frisse kamer en een goed bed met dito matras!ontbijt was prima en het hele team was uitermate vriendelijk!

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 april 2018

Onpersoonlijk hotel met zeer vriendelijke personeel en supercomfortabele bedden. Vrij ver van de terminal. Mooie spa maar spijtig van de luidruchtige gasten. Weinig correct dat beide restaurants gesloten waren de avond van ons verblijf en we in de minder prettige sports bar moesten eten. Menu en drank veel te duur.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Deutsche Hospitality
Beoordeeld op 6 februari 2018 via mobiele applicatie

Heb hier in mei 2017, 4 dagen geslapen. Kamers zijn netjes en schoon en het eten is goed. Het is geen budget hotel zoals de Ibis enzo maar gewoon een net hotel. Ze waren aan het verbouwen maar daar had ik geen last van. Ook had je geen last van vliegtuig geluiden. Prima!

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken