Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.277)
Beoordelingen filteren
2.277 resultaten
Waardering van reizigers
935
940
267
83
52
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
935
940
267
83
52
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
11 - 16 van 2.277 beoordelingen
19 februari 2018 beoordeeld

Prima hotel voor een overnachting in de buurt van Schiphol als je heel vroeg moet vertrekken. Op loopafstand van de incheck balies. Vriendelijk en zeer klantgericht personeel. Kamers ruim en schoon, nauwelijks geluid van buitenaf. Een plek om te onthouden.

  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Nlfred
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PaulChevalier, General Manager van Sheraton Amsterdam Airport Hotel and Conference Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018
Google-vertaling

Dear Nlfred,

Thank you for sharing your comments regarding your stay at the Sheraton Amsterdam Airport Hotel and Conference Center. I am glad to hear you had an excellent time with us here at the Sheraton Amsterdam Airport Hotel.

I am proud to read that we have contributed in making your stay a nice and memorable experience, and that you were impressed by the service delivered to you. It is nice to read that you like the hotel and that you found our staff friendly and professional, I will definitely share your comments with our teams.

Again I would like to share with you my appreciation for giving us your thoughts regarding your stay with us. We hope that we will have the pleasure of welcoming you back soon here at the Sheraton Amsterdam Airport Hotel.

Warm regards,
Paul Chevalier

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 februari 2018 beoordeeld

prima hotel, mooie kamer. fijne bedden. Grote badkamer. Gastvrij personeel. Mijn man was jarig en er stond voor hem een goede fles wijn op de kamer. min puntje, bar is erg duur. En je moet als roker naar de pakkeerplaats. En voor zo'n duur hotel is het wifi beriel waar je na vier uur moet betalen bijna een grapje.

  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank margasuvaal
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PaulChevalier, General Manager van Sheraton Amsterdam Airport Hotel and Conference Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2018
Google-vertaling

Dear margasuvaal,

Thank you for your honest feedback regarding your stay here at Sheraton Amsterdam Airport Hotel. We are most appreciative of your comment regarding your stay at our hotel.

I have noted your comment regarding the internet pricing policy and would like to inform you that we offer a free internet option for your whole stay throughout the entire hotel and in our Lobby. However, after the 4 hours you have to reconnect. Our associates will be proud to hear about your impressions regarding the quality of service.

In closing, I would like to thank you once more for sharing. I hope you have plans to return to us one day.

Warm regards,

Paul Chevalier

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 februari 2018 beoordeeld

Meestal voor de vakantie overnachten we hier en eerlijk gezegd begint de vakantie altijd hier. Dit keer echter een hek vieze met schimmel ( zwarte aanslag ) in de hoeken van D douche. Foro’s van gemaakt en bij het uitchecken laten zien .Het enige wat gezegd werd is sorry en men zal het doorgeven aan de housekeeping. Ik vind voor zo’n hotel met een dergelijke prijs voor een kamer dit niet acceptabel is en vindt het dan ook jammer dat hier verder niets meegedaan wordt. De volgende keer dan maar een ander hotel op Schiphol booken.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Bedank Greetje924
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PaulChevalier, General Manager van Sheraton Amsterdam Airport Hotel and Conference Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 februari 2018
Google-vertaling

Dear Greetje924,

Thank for your feedback and for taking the time to provide us with your thoughts on how you experienced your stay here at our hotel. We are most appreciative of your comment regarding your stay at our hotel.

I would like to apologize for failing to exceed your expectations, and I would like to assure you that this is not the service we pride ourselves with. I will share your feedback with our Housekeeping manager, who will discuss this with her team in order to prevent this from happening again in the future.

Thank you for bringing this matter to my attention. It is comments such as yours that allow us to continually review and improve the service that we offer. Hoping that you will not judge us solely on the basis of this particular experience.

Warm regards,

Paul Chevalier

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

DE manier om relaxed aan je vliegvakantie te beginnen. Zeker als je een vroege vlucht hebt
Vriendelijk ontvangen. Kamer prima. Hotel ziet er heel goed uit. Ik kan absoluut geen minpunten bedenken.
Al staat het hotel pal naast de vliegtuigen, alles is zo goed geïsoleerd dat je geen vliegtuigen hoort aankomen en vertrekken
Komt je nachtrust ten goede.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
1  Bedank MarianKlein
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PaulChevalier, General Manager van Sheraton Amsterdam Airport Hotel and Conference Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2018
Google-vertaling

Dear MarianKlein,

I am delighted to hear that we managed to give you a relaxing and refreshing experience. We appreciate you sharing this personal experience with us.

It is great to take part of your feedback and it makes me especially happy to read about how you experience our guest services. I will discuss your feedback during our management meeting.

Thank you for posting your review on Trip Advisor. We look forward to welcoming you back!

Warm regards,
Paul Chevalier

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een perfect hotel voor ons als we in de ochtend naar het buitenland gaan. Het is niet goedkoop maar alles is perfect geregeld. Eten in het restaurant is goed maar het is geen top kwaliteit. Toch jammer dat je Engels aangesproken wordt terwijl je in Nederland bent. Maar ja internationaal hotel, dus snap het ook nog wel. Tv op kamer was gewoon verschrikkelijk. Had geen constante verbinding. Erg vervelend. Voor de rest goed hotel prima ontbijt.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Bedank Ruud H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PaulChevalier, General Manager van Sheraton Amsterdam Airport Hotel and Conference Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2018
Google-vertaling

Dear Ruud H,

Thank you so much for choosing our hotel for your recent stay. I really appreciate the fact that you shared your thoughts on the points which drawn your attention during your stay.

I am happy to hear you enjoyed our close proximity to the airport and our breakfast. However, unfortunately you incurred some inconveniences with the TV in your room. I can assure you that I will certainly discuss these points with the concerned Head of Department.

Your constructive comments are very much appreciated. I really hope you have plans to return one day.

Warm regards,
Paul Chevalier

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken