Gratis annuleren tot 03-10-21
Hotels.comUS$ 129
eDreamsUS$ 129
TravelocityUS$ 129
3 weken geleden beoordeeld

Prima hotel voor herhaling te boeken 10+ De laptop was een prima oplossing. Het probleem was wel dat de jaloezieen niet open gingen wel 10x geprobeerd in alle schakelingen. Ze gingen wel open en dicht apart. MAAR DIRECT WEER DICHT. GEEN UITZICHT.

4 weken geleden beoordeeld

In- en uitchecken is duidelijk en snel. Kamer is netjes, stil en praktisch ingericht met een goed bed. Nette en stille kamer met een goed bed. Handig dat alles via de i-Pad kan worden geregeld. Goede ligging tov vertrekhal (op loopafstand). Goed begin van de vakantie!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste x dit concept. Heel slim. Comfortabel bed. Alles gericht op efficiënt reizen en verblijven. Heel fijn op loopafstand van Schiphol. Goede koffie, leuke zitjes. Fijne douche en heerlijk bed. Voor een langer verblijf in onze ogen iets minder geschikt. Maar volgende x weer hier!

Beoordeeld op 11 augustus 2021

Vanuit de douche bijna al bij de gate. Ontspannen start van de vakantie!
Wij komen zeker terug!
Alles perfect geregeld. Betere voorwaarden als je bij het hotel zelf boekt dan via de bekende website met een B.
Prettige communicatie vooraf, leuk vormgegeven. Je krijgt er helemaal zin in.
Uitzicht vanuit de kamer op het vliegveld maar geen geluid van de vliegtuigen! Super gaaf als he snachts naar buiten kijkt.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Prijzen van de consumpties wel "Schiphollig".

Beoordeeld op 6 augustus 2021

Wanneer je de Engelse taal niet machtig bent, is het wat lastig, maar verder biedt het hotel wat wordt aangegeven: luxe voor iedereen. In ons geval een rustige slaapplek vlakbij De luchthaven. Met de huiskamer erbij was het een gevoel van ontspanning voor we aan de vlucht begonnen. Een goed idee