“Diner in Bouzy”
Beoordeling van Caveau le Bouzy Rouge

Caveau le Bouzy Rouge
Geclassificeerd als nr. 3 van 3 Restaurants in Bouzy
4 weken geleden beoordeeld

Het restaurant was een van de aanbevelingen van de uitbaters van de b&b waar we verbleven en 1 van de twee eetgelegenheden in Bouzy. Het ander was gesloten wegens vakantie.
Het restaurant opent ‘s avonds pas om 19u30, wat vrij laat is.
Het ligt aan de rand van het dorp, naast de magazijnen van champagne huis Alain Veselle en bevindt zich op de eerste verdieping. Zicht door de kleine ramen op de uitgestrekte velden, uiteraard vooral wijngaarden.
De ontvangst was correct maar eerder koel, net zoals het restaurant zelf. Ok maar niet super gezellig.
Wij hebben gekozen voor de menu van 35 euro. Zeer correcte prijs voor foie gras of coquilles als voorgerecht, een perfect gebakken steak van uitstekende kwaliteit als hoofdgerecht. De Moelleux als dessert kon beter. Een fles champagne grand cru van de buren voor 32 euro is zeer correct. Er zijn evenwel betere champagnes in de omgeving (Bouzy en Ambonnay) te vinden en allemaal grand cru’s.

Datum van bezoek: augustus 2021

18 augustus 2020 beoordeeld

Zojuist gestopt voor lunch. Niet erg hartelijk ontvangen, zeer sobere inrichting en we moesten 18eu betalen voor alleen het voorgerecht van t dagmenu (25eu). Die escargots waren overigens wel lekker.

Datum van bezoek: augustus 2020
8 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juni 2021
7 juni 2021 beoordeeld

Datum van bezoek: juni 2021
13 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Caveau le Bouzy Rouge bekeken, bekeken ook

In Caveau le Bouzy Rouge geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.