Beoordeeld op 29 september 2017 via mobiele applicatie

Wat een geweldige plek. Mooie grote gezellige lobby. Restaurant met terras en uitzicht op het water. Tijdens onze lunch op het terras zagen we zeehonden en een walvis. Hotelkamer is goed en ruim met terras en uitzicht op het water. Gedineerd in restaurant, was niet helemaal weg van het eten. Ik vond het droog (zalm) en duur.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Tsa-Kwa-Luten, General Manager van Tsa-Kwa-Luten Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2017

Thank you very much for staying with us. We hope that you might be able to visit us again some day.

Beoordeeld op 10 juli 2017

Na een lange rit kwamen aan op Vancouver Island in dit hotel. We hadden een vakantiehuisje aan het water, het was echt prachtig!! Vanuit onze ligstoel konden we genieten van de zonsondergang. Het huisje had alles wat er moest zijn, een perfecte locatie om even uit te blazen en op 20 minuten van de ferry.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Helen C, General Manager van Tsa-Kwa-Luten Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2017

Thank you for staying with us.

Kind Regards,

Helen

Beoordeeld op 28 september 2016

Mooi hotel op unieke plek. Alle kamers hebben zicht op de zee en zijn ruim en netjes. Tijdens ons verblijf hebben we een aantal orka's, zeehonden, herten en arenden gezien. Via een wandelpad kun je naar de vuurtoren en Yaculta lopen. Het eten in het restaurant is prima. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. In het hotel hotel vind je de invloeden van de first nation terug. Nuyumbalees Cultural Centre is in plaatsje Yaculta maar was helaas gesloten toen wij er waren.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 augustus 2016

Dit is een prachthotel, vriendelijk en gedienstig personeel, mooie nette kamers ietwat gedateerd maar goed onderhouden, ruim interieur met de touch van de natives. Dit hotel ligt ook in een prima omgeving.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 augustus 2016 via mobiele applicatie

De lodges staan op een unieke locatie met een prachtig uitzicht op het strand. De lodge is ietwat gedateerd maar bijzonder functioneel. Rust en vrijheid zijn de kernwoorden. Ook de mogelijkheid om wildlife te spotten. Ook uniek is dat groot deel van de vriendelijke personele bezetting uit Natives (oorspronkelijke bewoners) bestaat.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie