Beoordeeld op 4 juni 2018 via mobiele applicatie

we kwamen binnen en het leek op het eerste gezicht er goed uit te zien, tot dat we verder keken. Badkamer vol met haren, op de twee stoelen zat een partij zooi, lamp kapot enigste plus punt goede wifi!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 21 mei 2018

Prima hotel, mooi uitzicht vanaf het balkon over de haven en de bergen op de achtergrond. Grote kamer met goede bedden. Badkamer was voldoende. Wel wat gehorig. Voldoende parkeerplaatsen. Goede tip voor avondeten gekregen van personeel.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 14 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit motel heeft een ruime kamer met 2 bedden, direct gelegen aan de haven en met uitzicht hierop. Was netjes en schoon. Geen ontbijt service, aan de overkant van de weg kon je eenvoudig ontbijten. Gratis parkeren.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

We zijn nachten verbleven in de Candadian Princess logde. Mooi uitzicht op het haventje, de kamer met balkon is simpel maar van alle gemakken voorzien. We miste wel een waterkoker. Personeel is vriendelijk. Vanuit de lodge kun je makkelijk naar veel trails. Voor dit korte verblijf een prima onderkomen.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 29 september 2017 via mobiele applicatie

We zijn er slechts twee nachten geweest maar kan niet anders zeggen dat het een uitstekende locatie is om te verblijven. Mooie ruime kamer met prachtig uitzicht. Zeer goede bedden. Koffie en thee faciliteiten op de kamer. Wel iets gehorig ivm houten wanden en plafonds. Mooi plaatsje om te vertoeven en om het Pacific Rim parc te bezoeken. Restaurants in het plaatsje waren eind september niet allemaal meer geopend.

Datum van verblijf: september 2017