“3 heerlijke nachten in deze rustige B & B”
Beoordeling van Moulin de Brandon

Moulin de Brandon
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Brandon
Beschrijving: In ons restaurant werken we met pure producten. Door gebruik te maken van het hout van de wijnranken op de houtgrill krijgen onze producten in de open keuken zo een subtiele meerwaarde. Wij werken samen met lokale boeren zodat we jullie de betere gerechten kunnen serveren. Al onze hoofdgerechten worden geserveerd met frietjes of krieltjes en een frisse salade.
30 mei 2018 beoordeeld

Rustige ligging midden de natuur. Heerlijk bed, ruime kamer, voorzien van eigen toilet en badkamer, tweede kamer voor eventueel kinderen of vrienden. Op de drie avonden hebben we jammer genoeg mar één keer kunnen blijven dineren, wegens sluitingsdagen van het restaurant. Eten was lekker en verzorgd, lekkere streekwijn. Andere avonden op aanraden ook prima zaak gevonden voor een smakelijk etentje.

26 april 2018 beoordeeld

We verbleven 1 nachtje in Brandon. Met vrienden hadden we de suite gereserveerd. Deze is zeer ruim met comfortabele bedden.
Joeri had speciaal voor ons de grill aangestoken en serveerde ons de lekkerste grillmaaltijd ooit. De wijnkaart is zeer uitgebreid. We hadden het genoegen een wijntje met hen te degusteren van 1975. Zeer leuke avond met dit hardwerkende koppel.
Topaanrader voor korte en lange verblijven.

16 december 2017 beoordeeld

Op onze heenreis naar de Provence hielden we hier halt. We hadden de suite gereserveerd die absoluut verraste door de aangeboden ruimte en sfeervolle decoratie. We waren met drie personen (koppel en nichtje) maar maakten ons wel de bedenking dat een kleine badkamer voor de 6 mogelijke gasten (3 slaapvertrekken) wat filevorming in de ochtend zou kunnen geven. Het zal ons er evenwel niet van weerhouden om bij een volgende gelegenheid hier weer langs te komen omwille van de authentieke gastvrijheid en de heerlijke gerechten die ons in het restaurant werden voorgeschoteld. Voeg daarbij een wijnkaart die de keuze niet onoverkomelijk maakt door overdaad maar toch gevarieerd genoeg is om genoeglijk witte en rode wijnen te degusteren van een buitengewone prijs/kwaliteitsverhouding in een eenvoudig maar warm kader. Nog veel succes met deze charmante formule!

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op terugreis vanuit het Zuiden gestopt bij Brandon. Wat een aangename verrassing! Zeer sympathieke gastheer en gastvrouw. Sarah en Joeri zetten zich met hart en ziel in voor het restaurant en de B&B. Na een warme ontvangst hebben we ons geïnstalleerd in de zeer ruime suite voorzien van alle gemakken. Er is duidelijk niet bezuinigd op materialen, alles heeft een zeer luxe uitstraling, met aandacht voor details. Het avondeten was subliem, grillmaster Joeri tovert de lekkerste, eerlijke gerechten op tafel, met gebruik van de beste lokale producten, met een ruime keuze dus 1 nacht was eigenlijk te kort :( Het ontbijt is wederom ook luxe, met een heerlijke verse fruitsalade, een eitje naar keuze, chocoladebroodjes, croissants, stokbrood, diverse soorten beleg, verse jus etc. Een echte aanrader dit adres, zowel het restaurant als de suite zijn top, voor het avondeten of voor op doorreis maar zeker ook voor meerdere nachten.

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend hebben we hier 2 overnachtingen geboekt in het hoogseizoen. Het pand is prachtig en heeft een terras met schitterend uitzicht op de heuvelachtige weilanden. De kamer was heel ruim, mooi ingericht en het bed was heel comfortabel! Het restaurant is echt top en uniek in de streek! Je proeft dat de chef gebruik maakt van kwaliteitsproducten en dit voor een heel schappelijke prijs! De gastvrouw stelt je direct op je gemak en je zal nooit met een leeg glas staan! Samen vormen ze een topduo en ze zullen alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken! Hier komen we zeker terug!!!

Reizigers die Moulin de Brandon bekeken, bekeken ook

Bourgvilain, Saone-et-Loire
Sainte-Cecile, Saone-et-Loire

Mazille, Saone-et-Loire
Montmelard, Saone-et-Loire

In Moulin de Brandon geweest? Deel je ervaringen!