“Pech gehad”
Beoordeling van Bayrischer Hof

Bayrischer Hof
Geclassificeerd als nr. 10 van 34 Restaurants in Leutkirch im Allgau
4 weken geleden beoordeeld

Wij zijn hier met 9 personen gaan eten op een doordeweekse dag nadat we gereserveerd hadden. Het was redelijk druk en dat is onze pech geweest. Lang wachten op het drinken, lang wachten op het eten. 8 personen hadden het eten al en 1 kreeg het pas toen iedereen klaar was, bovendien was dat eten lauw. Het eten was echt heerlijk, vooral de cordon bleu. Daarna ruim 30 min op de rekening moeten wachten, dus naar binnen gegaan en het was complete chaos. Te weinig personeel voor het aantal klanten. We gaven aan te willen pinnen, dat was al helemaal teveel gevraagd. We vonden het echt jammer, want het is een leuk restaurant, speeltuin erbij en het eten was heerlijk maar toch vonden we het personeel erg onvriendelijk. Waarschijnlijk hebben wij gewoon pech gehad

Datum van bezoek: september 2019

19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was echt een heerlijk avondje! Een familie restaurant waarbij echt alles in het teken staat van goed, lekker en betaalbaar eten in een vriendelijke omgeving. Verwacht geen modern restaurant, maar wel attentie voor de kleine dingetjes. Zo hadden wij gereserveerd en toen we aankwamen lag er al een tekening en kleurtjes klaar voor onze kleine!

Zit je in Centerparcs Allgau en ben je de chagrijnige bediening en matige kwaliteit en hoge prijzen zat? Ga naar de Bayrischer Hof en zie hoe het ook kan! (15 min rijden)

Tip: de bratschinken en cordon blue waren fantastisch!

Datum van bezoek: augustus 2019
14 juli 2019 beoordeeld

Perfecte service, heerlijk eten!
Wij verbleven in centerparcs allgau maar daar is het eten duur en echt van slechte kwaliteit! Wil je lekker eten, lokaal en met vriendelijke bediening, kies dan dit restaurant! Zowel de schnitzels als de dranken zijn er top!

Datum van bezoek: juli 2019
3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Degenen die teleurgesteld zijn over de zeer slechte prijs-kwaliteitverhouding bij CenterParc zouden hier moeten komen. Zeer smakelijke Allgäu gerechten en echte gastvrijheid inspireerden ons. Bijzonder aan te bevelen: De Cordon Bleu.

Datum van bezoek: januari 2019
1 week geleden beoordeeld

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Bayrischer Hof bekeken, bekeken ook

Leutkirch im Allgau, Baden-Württemberg

In Bayrischer Hof geweest? Deel je ervaringen!